شناسهٔ خبر: 49857824 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

آزادسازی ۵۰ هکتار از اراضی کشاورزی بخش آسارا

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان کرج گفت: در راستای حراست از اراضی کشاورزی و باغات شهرستان، امروز ۵۰ هکتار از اراضی کشاورزی پورکان بخش آسارا که دستخوش تغییر کاربری شده بود رفع تصرف شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس در کرج، اسماعیل صارمی، مدیر جهاد کشاورزی شهرستان کرج، امروز در جمع اصحاب رسانه، از آزادسازی ۵۰ هکتار از اراضی کشاورزی پورکان، با حضور نماینده دادستان و عوامل انتظامی این شهرستان در روز چهارشنبه ۷مهر ۱۴۰۰ خبر داد و عنوان کرد که این عملیات شامل تخریب ۱۷۹ مورد تغییر کاربری غیر مجاز شامل دیوارکشی، بنا، شن ریزی، گودبرداری، پی کنی، محوطه سازی، دپوی مصالح، تفکیک و قطعه بندی بوده است.

 مدیر جهاد شهرستان کرج افزود: حفاظت از حریم اراضی کشاورزی اولین گام در راستای تولید غذا، رفع وابستگی به واردات و نیز حمایت از مردم در پیشگیری از به دام افتادن و متضرر شدن ایشان است و در گام بعدی رفع موانع، جهاد با حمایتهای مخلتف اعم از تسهیلات، مشاوره، نظارت، پایش و حمایت‌های مالی و تخصصی از بهره‌برداران خود پشتیبانی می‌کند.

وی هشدار داد اراضی بخش آسارا محل ویلاسازی نیست و با کسانی که به منظور کسب درآمد بیشتر اقدام به دیوارکشی یا ساخت باغ ویلا می‌کنند به شدت برخورد می‌کنیم. مدیر جهاد کرج از شهروندان کرج درخواست کرد از طریق سامانه ۱۳۱ جهاد کشاورزی، این مدیریت را در حفظ و حراست از باغات و اراضی زراعی همراهی کنند و مراتب هرگونه تخلف را به سرعت به اطلاع جهاد کشاورزی برسانند.

انتهای پیام/ج

نظر شما