شناسهٔ خبر: 49846270 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: راهبرد معاصر | لینک خبر

واکنش جالب پرسپولیسی‌ها به تمدید ۳ ساله قرارداد فرهاد مجیدی در استقلال

مدت قرارداد فرهاد مجیدی تا پایان فصل ۳ سال دیگر تمدید شد و حالا هواداران پرسپولیس نیز خواستار تمدید بلندمدت با گل محمدی شده‌اند.

صاحب‌خبر -

به گزارش راهبرد معاصر، تمدید ۳ ساله قرارداد فرهاد مجیدی با استقلال واکنش هواداران پرسپولیس در فضای مجازی را نیز درپی داشت. هوادارانی که خواستار تمدید قرارداد یحیی گل محمدی سرمربی موفق پرسپولیس برای مدت ۳ سال دیگر شدند.

 

این درحالیست که سرمربی پرسپولیس ۹ آذرماه سال گذشته قراردادش با این تیم را به مدت ۲ سال دیگر تمدید کرده بود.

 

این قرارداد یحیی گل محمدی را تا پایان لیگ بیست و دوم سرمربی پرسپولیس کرده است.

 


اگر گل محمدی تا پایان لیگ بیست و دوم سرمربی پرسپولیس بماند، بالاتر از علی دایی، باسابقه‌ترین مربی داخلی این تیم در لیگ حرفه ای ایران خواهد شد و همچنین فرصت شکستن رکورد برانکو ایوانکوویچ را هم خواهد داشت. این در حالی است که او لیگ دوازدهم هم هدایت پرسپولیس را برعهده داشت اما پس از واگذار کردن فینال جام حذفی، با انتقادات تند مواجه شد و حمایت محمد رویانیان را هم به هیچ وجه پشت سر خود احساس نکرد.

 

گل محمدی که کمترین نوسان در نتیجه‌گیری را در دوران مربیگری خود در پرسپولیس داشت با فرمولی که برانکو به جام می‌رسید کارش را آغاز کرد. تاکتیکی که او در طول دوران مربیگری‌اش آموخت و بهترین روش را با بازیکنان هماهنگ پرسپولیس به کار گرفت.

 

سرخپوشان از زمان حضور یحیی در زمستان ۹۹ تاکنون بازی با بیشترین مالکیت و پاس‌های کوتاه در انتقال توپ از دفاع به حمله را در دستور کار خود قرار دادند تا بتوانند در پایان بهار ۱۴۰۰ به دومین جام با این تیم برسند.

 

پرسپولیس در حالی قهرمانی‌های متوالی در فوتبال باشگاهی کشور را یکی پس از دیگری به ارمغان می‌آورد که شیوه بازی‌اش برای تمام حریفان عیان شده است اما همچنان رقیبان خود را محکوم به شکست می‌کند و این نشان دهنده درستی انتخاب یحیی گل محمدی بوده است.

 

درخواست هواداران پرسپولیس شاید در فضای مجازی نوعی کُری خوانی به نظر برسد اما ایرادی هم نمی توان به آن گرفت؟

 

نمونه های خارجی زیادی وجود دارد که می تواند برشمرد. مربیانی همچون دیه گو سیمئونه، پپ گواردیولا و ... که با باشگاه های خود قرارداد بلند مدت بسته و موفق ظاهر شده اند. تمدید قرارداد مربی موفقی مثل یحیی گل محمدی ولو تا سال ۱۴۰۵ می تواند یک موفقیت برای باشگاه پرسپولیس باشد. به نظر شما این طور نیست؟/خبرورزشی

نظر شما