شناسهٔ خبر: 49844498 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

معرفی کتاب؛

راه حل مواجهه با سوگ را در یک کتاب بخوانید

کتاب «چگونه رنجی را که نمی‌توانیم درمان کنیم به دوش بکشیم» اثر مگان دیولین با ترجمه مهشید شبانیان منتشر شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار حوزه ادبیات  گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان، کتاب «چگونه رنجی را که نمی‌توانیم درمان کنیم به دوش بکشیم» اثر مگان دیولین با ترجمه مهشید شبانیان در نشر میلکان منتشر شد.

این اثر جورنالی تصویری است که به مخاطبانش کمک می کند با صداقت و مهربانی فقدان یا سوگ خود را بپذیرند، به جای اینکه با آن بجنگند یا آن را انکار کنند.

بیشتر بخوانید

مگان دیواین، متخصص و مشاور سوگ و نویسنده‌ کتاب «عیبی ندارد اگر حالت خوش نیست» در جورنال چگونه رنجی را که نمی‌توانیم درمان کنیم به دوش بکشیم راه‌های جدید و خلاقانه‌ای برای ارتباط با سوگ، بدون تکرار مکررات، کلیشه‌ها یا راه‌حل‌های ساده و مرحله‌ای ارائه می‌دهد.

به گفته‌ دیواین «قدرتی باورنکردنی می‌یابیم اگر بتوانیم در مورد سوگ‌مان حرف بزنیم و از حقیقت آن بگوییم.» این جورنال فرصتی است تا داستان‌ خود را به زبانی که برای‌ ما راحت‌تر است بازگو کنیم؛ بدون اینکه نیاز داشته باشیم پایان خوشی برای آن دست‌وپا کنیم.

کتاب جایی برای کندوکاو سوگ‌مان با تمام بخش‌های عجیب، غمگین، وحشتناک و حتی زیبای آن است، جایی برای گفتن تمام حقیقت درباره‌ این‌که خودِ واقعی‌بودن همین‌جا و همین لحظه چه شکلی است. چگونه رنجی را که نمی‌تواینم درمان کنیم به دوش بکشیم همراه هر روزه‌ی ماست تا با سوگ و اندوه خود هم‌صحبت شویم. با انجام فعالیت‌های سرگرم‌کننده و به کمک ابزارهای سودمند کتاب درحالی‎که راه‌هایی برای زیستن در کنار فقدان پیدا می‌کنیم، به نوشتن، نقاشی‌کشیدن، خط‌خطی‌کردن و درک عمیق‌تر زندگی هم تشویق می‌شویم.

انتهای پیام/ 

نظر شما