شناسهٔ خبر: 49844295 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: رکنا | لینک خبر

متین ستوده هر روز جذاب تر ! + عکس ها

رکنا:متین ستوده تصویری را از خود با یک استایل ساده و جذاب پاییزی به اشتراک گذاشت.

صاحب‌خبر -

متین ستوده بازیگر خوش چهره و مطرح در اینستاگرامش به مناسبت آغاز پاییز تصویری از خود با یک استایل جذاب و ساده منتشر کرد.متین ستوده بازیگر زن مشهور سینما و تلویزیون که طرفدار تیم استقلال است . متین ستوده درباره پشت پرده دعوتش از علیرضا بیرانوند دروازه بان تیم ملی به تئاترش و واکنش عجیب پرسپولیسی ها افشاگری کرد.متین ستوده به تازگی ازدواج کرده است . افشاگری متین ستوده علیه بیرانوند با واکنش های زیادی رو به رو گشت.

متین ستوده

داستان از آنجایی آغاز شد که قبل از شروع جام جهانی 2018 روسیه و بیان جمله جنجالی چطوری کریس از سوی دروازه بان ملی پوش پرسپولیس حاشیه هایی به وجود آمد و در همین حین نیز متین ستوده دیدار استقلال و پرسپولیس را گزارش کرد و با گل خوردن بیرانوند در دربی از این جمله استفاده کرد.

این اتفاق برای طرفداران و بازیکنان پرسپولیس اصلا بازخورد خوبی نداشت و در دنیای مجازی به سمت متین ستوده حمله ور شدند تا جایی که با مهار پنالتی کریستیانو رونالدو از سوی بیرانوند این بازیگر زن نیز به معذرت خواهی و دعوت از بیرانوند برای تئاتر جدید خود پرداخت که از سوی بیرانوند و بازیکنان پرسپولیس به طور کامل رد شد.

متین ستوده

حال بازهم متین ستوده اظهار داشته که علیرضا بیرانوند و بازیکنان پرسپولیس از او خواسته اند در صورتیکه تئاتر طنز است آن ها حاضر هستند در سالن حضور یابند که متین ستوده نیز این تئاتر را رئالیسم جادویی خوانده و همین اتفاق عدم حضور پرسپولیسی ها را به همراه داشته است.

متین ستوده معتقد است که کلا اشتباه نموده که از بیرانوند برای این تئاتر دعوت به عمل آورده زیرا که چنین تئاتری مناسب این بازیکن نیست.

متین ستوده

منبع:وقت صبح

اخبار وبگردی را در اینجا بخوانید:

  • فیلمی که دلها را تکان داد !  / کودک ناشنوا صدای مادرش را شنید !

    فیلمی که دلها را تکان داد ! / کودک ناشنوا صدای مادرش را شنید !

آیا این خبر مفید بود؟
1 9

نظر شما