شناسهٔ خبر: 49844036 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

در گفت و گو با رسانه‌ها مطرح شد؛

اعزام ۳۰ دستگاه اتوبوس از لرستان به مرز مهران

خرم‌آباد- مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان از اعزام ۳۰ دستگاه اتوبوس از لرستان به پایانه مرزی شهید سلیمانی و مرز مهران برای جابجایی زائران اربعین خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، عباس شرفی شامگاه سه شنبه در گفت و گو با رسانه‌ها با اشاره به تمهیدات راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان در بازگشت زائران اربعین حسینی گفت: بر اساس اعلام سازمان راهداری مبنی بر پشتیبانی و تسهیل در بازگشت زائران اربعین حسینی با برگزاری جلسات هماهنگی و تعامل مثبت انجمن‌های صنفی و شرکت‌های حمل و نقل مسافر تاکنون حدود ۳۰ دستگاه ناوگان اتوبوس از استان به پایانه مرزی شهید سلیمانی و مرز مهران اعزام شده است.

وی با بیان اینکه در حال حاضر نیز شرکت‌های حمل و نقل مسافر نسبت به اعزام ۲۰۰ دستگاه ناوگان اعلام آمادگی کرده‌اند، اظهار داشت: به طور مستمر همکاران ستادی با کشیک‌های مستقر در پایانه مرزی در ارتباط هستند و به محض اعلام نیاز از سوی دست اندرکاران پایانه مرزی شهید سلیمانی مرز مهران ناوگان پشتیبان اعزام خواهد شد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان عنوان کرد: علاوه بر این، از آغاز بازگشت زائران اربعین حسینی تیم‌های پشتیبانی ستادی این اداره کل در مرز مهران مستقر شده و نسبت به بررسی وضعیت ارائه خدمات به زائران، تسهیل در فرآیند جابجایی زائران، نظارت بر رعایت نکات ایمنی و پروتکل‌های بهداشتی حوزه مسافر اهتمام دارند.

شرفی از استقرار گشت‌های ۲۴ ساعته تلفیقی راهداری و حمل و نقل در محورهای مواصلاتی استان خبر داد و گفت: با توجه به اهمیت ایمنی تردد زائران اربعین حسینی از ابتدای هفته جاری تمام گشت‌های راه و ترابری و پلیس راه به صورت شبانه روزی در محورها مستقر هستند.

وی با تاکید بر اینکه هیچ گونه دغدغه‌ای در تأمین ناوگان برای جابجایی زائران وجود ندارد، یادآور شد: همچنین تعدادی از ناوگان استان در مرز شلمچه مستقر شده و مشغول خدمت رسانی به زائران هستند.

نظر شما