شناسهٔ خبر: 49844016 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: روزنامه ایران | لینک خبر

اخبار

صاحب‌خبر -


شجاعی به نساجی پیوست

مسعود شجاعی کاپیتان سابق تیم ملی که در اواخر فصل گذشته از تراکتور جدا شد، بعد از مدت‌ها دوری از فوتبال، حالا با پیراهن نساجی بار دیگر در لیگ برتر توپ خواهد زد. شجاعی که گفته بود قصد خداحافظی از فوتبال را ندارد، بعد از جلسه با مسئولان نساجی، با این تیم به توافق نهایی رسید و دیروز در تمرین تیم شهر خسته شرکت کرد تا فصل آینده او را با پیراهن این تیم ببینیم.

فعالیت مجیدی و اسماعیلی بلامانع شد

باشگاه استقلال این روزها با مدیریت مصطفی آجورلو دوره جدیدی از فعالیت‌هایش را آغاز کرده است. در شرایطی که بعضی از این بازیکنان جدید این تیم به دلیل مشکلات مختلف هنوز نتوانستند مسکن خود را تهیه کنند، باشگاه استقلال در جهت تمرکز این بازیکنان در دوران آماده‌سازی، آنها را به صورت موقت در یکی از هتل‌های مناسب تهران اسکان داده است. ضمن اینکه باشگاه استقلال اعلام کرد اقدامات لازم جهت اسکان و ایاب و ذهاب گابریله پین، دستیار فرهاد مجیدی انجام شد. این مربی ایتالیایی قصد دارد تا زمان حضور خانواده‌اش در تهران در هتل مستقر باشد. همچنین باشگاه استقلال اعلام کرد از امروز در تمرینات این تیم یک دستگاه آمبولانس جهت ایمنی و سلامتی اعضای استقلال به صورت ثابت مستقر خواهد شد. گفتنی است کمیته اخلاق دیروز اعلام کرد باتوجه به اجرای رأی قطعی فرهاد مجیدی و پرداخت جریمه نقدی، فعالیت نامبرده در این خصوص از جانب این کمیته بلامانع است. ضمن اینکه باتوجه به اجرای رأی قطعی فرشید اسماعیلی باتوجه به پرداخت جریمه نقدی فعالیت این بازیکن هم از جانب این کمیته بلامانع است.

گل‌محمدی: از نویدکیا تشکر می‌کنم

سرمربی پرسپولیس در حاشیه تمرین دیروز در جمع خبرنگاران گفت: «وضعیت تمرینی بازیکنان در شرایط خوبی است و بچه‌ها انگیزه بالایی دارند. البته علی شجاعی قطعاً به بازی با الهلال نمی‌رسد و کمال کامیابی‌نیا و مهدی مهدی‌خانی هم بعید می‌دانم برسند. فقط احتیاج به بازی تدارکاتی بیشتر داریم تا با آمادگی کامل به مصاف الهلال برویم. متأسفانه تداخل زمان تمرین ما با تیم ملی وجود دارد و کار را سخت می‌کند ولی باید سعی کنیم مشکلات را به حداقل برسانیم. جا دارد از سپاهانی‌ها بخصوص محرم نویدکیا تشکر کنم که با ما همکاری کردند تا بازی دوستانه‌ای انجام دهیم.» یحیی گل‌محمدی افزود: «امیدوارم تصمیماتی که در آینده برای باشگاه گرفته می‌شود، بتواند به پرسپولیس کمک کرده و مشکلات را حل کند زیرا مشکلات حل شدنی است و باید افراد اصلح وارد باشگاه شوند.»

نظر شما