شناسهٔ خبر: 49843520 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

نگرانی رژیم صهیونیستی از پهپادهای انتحاری حماس و حزب‌الله

تهران- ایرنا- منابع خبری گزارش دادند؛ ارتش رژیم صهیونیستی نگران استفاده نیروهای مقاومت فلسطین و حزب‌الله لبنان از پهپادهای انتحاری است.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا از پایگاه خبری سما فلسطین، شبکه ۱۲ تلویزیونی رژیم صهیونیستی روز سه‌شنبه گزارش داد؛ برآورد پدافند هوایی ارتش این رژیم این است که در درگیری های آتی در مرزهای شمالی یا مرزهای غزه، حماس و حزب الله از پهپادهای انتحاری علیه این رژیم استفاده خواهند کرد.

بر اساس این گزارش، نیروی هوایی رژیم صهیونیستی معتقد است که این پهپادها حامل مواد منفجره هستند و می توانند اهداف خود را با دقت، منهدم کنند.

این گزارش مدعی است، حماس و حزب الله در تلاش هستند که به چنین پهپادهایی دست پیدا کنند و دانش آن را از جمهوری اسلامی ایران به دست آورند تا به صورت بومی تولید کنند.

شبکه ۱۲ تلویزیونی رژیم صهیونیستی در این گزارش آورده است: حملات هوایی رژیم صهیونیستی در منطقه، با هدف تضعیف این توانمندی های مدرن صورت می‌گیرد.

پیش از این نیز تحلیلگران نظامی آمریکا با تحلیل جنگ۱۲ روزه غزه و با پی بردن به توان جدید نظامی جنبش مقاومت اسلامی حماس در بکار گیری پهپادهای نظامی، صراحتا اذعان کردند که زنگ های خطر برای پایگاه های آمریکا در منطقه خاورمیانه  به صدا در آمده و برای نخستین بار آمریکا فاقد برتری کامل هوایی است.

نظامیان غاصب صهیونیست ۲۰ اردیبهشت گذشته حملات و تجاوزهای وحشیانه خود علیه باریکه غزه و فلسطینی‌ها را شروع کردند و گروه های مقاومت فلسطین نیز در پاسخ به ادامه تجاوزهای صهیونیست ها و حملات به غزه، اقدام به موشک باران سرزمین‌های اشغالی کردند.

کابینه رژیم صهیونیستی پس از۱۱روز ناتوانی در متوقف کردن حملات موشکی گروه های مقاومت در غزه، ۳۰ اردیبهشت در یک نشست سه ساعته به طور  اجماع با آتش بس موافقت کرد؛ این آتش بس از ساعت ۲ بامداد روز جمعه ۳۱ اردیبهشت، میان گروه های فلسطینی و رژیم صهیونیستی برقرار شد.

نظر شما