شناسهٔ خبر: 49843445 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

نماینده ولی فقیه در استان:

کهگیلویه و بویراحمد با نقطه مطلوب فاصله زیادی دارد

نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد و امام جمعه یاسوج گفت: تلاش دولت ها برای ایجاد زیرساخت در این استان تحسین برانگیز است اما هنوز با نقطه مطلوب فاصله زیادی داریم.

صاحب‌خبر -

حجت الاسلام سید نصیر حسینی روز سه شنبه ششم مهر ماه ۱۴۰۰ در مراسم  تودیع و معارفه استانداران قدیم و جدید استان کهگیلویه و بویراحمد افزود: دولت ها برای ایجاد زیرساخت در این استان به سهم خود تلاش کردند و تلاشها تحسین برانگیز است اما هنوز تا نقطه مطلوب فاصله زیادی داریم.
وی با اشاره به ظرفیت های استان اظهارکرد: این استان پیش از انقلاب محروم و زیر ظلم و ستم بود که به برکت نظام اسلامی خدمات ارزشمندی در عرصه های مختلف در این خطه شکل گرفت و مردم در عرصه های مختلف پایبندی خود را نشان دادند.
نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه ایران کشور با ظرفیت و قدرتمندی در عرصه جهانی است، خاطرنشان کرد: نشان دهنده  این ظرفیت بیش از چهل سال مقاومت در برابر نظام سلطه و هشت سال جنگ نابرابری است که بر کشور تحمیل شد.
به گزارش ایسنا، حسینی بیان کرد: فرود موشک های جمهوری اسلامی در عین الاسد، فروپاشی پهپاد پیشرفته آمریکا، ارسال محموله های نفتی به لبنان و ونزوئلا به معنای پایان آمریکا و اقتدار بالا و ظرفیت جمهوری اسلامی و پیروزی مردم است.
انتهای پیام

نظر شما