شناسهٔ خبر: 49843071 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: بورس پرس | لینک خبر

دومین بانک بزرگ و بیمه بورسی تفاهمنامه همکاری امضا کردند

مدیرعامل بانک ملت از انعقاد تفاهمنامه با بیمه آسیا با هدف تقویت سطح همکاری ها خبر داد و گفت: امید است با گسترش بیشتر تعاملات هر چه زودتر نتایج و مزایای آن برای جامعه و مشتریان آشکار شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، محمد بیگدلی در مراسم امضای تفاهمنامه همکاری با اشاره به اینکه بانک ملت و بیمه آسیا هرکدام در فضای کسب و کار از بزرگترین و خوشنام ترین برندهای داخلی محسوب می شوند، گفت: روابط بین این دو مجموعه ریشه ای عمیق و قدیمی دارد.

وی افزود: بخشی از سهام بیمه آسیا متعلق به بانک ملت است و نماینده این بانک به عنوان یکی از اعضای هیات مدیره بیمه آسیا در آن مجموعه حضور دارد و همه اینها دلیل بر خاص و ویژه بودن این تفاهم نامه است. امید است با گسترش بیشتر تعاملات هر چه زودتر نتایج و مزایای آن برای جامعه و  مشتریان آشکار شود.

بیگدلی ادامه داد:  پرداخت مابه تفاوت سود پرداختی به مشتریان بانک طی دو سال اخیر، نشان دهنده قدرت و جایگاه ویژه آن میان بانک ها است. اگر امروز بیمه آسیا، بانک ملت را به عنوان بانک اول انتخاب کرده به دلیل ارائه بهترین خدمات بانکداری الکترونیک است.

مسعود بادین مدیرعامل بیمه آسیا هم با اشاره به اینکه بانک ملت یکی از سهامداران عمده این شرکت محسوب می شود، گفت: حدود یک پنجم کل عملیات مالی بیمه آسیا در بانک ملت است و امید می رود با انعقاد این تفاهم نامه سطح تعاملات بیشتر شود.

تلگرام اصلی بورس پرس : t.me/boursepressir

انتهای پیام

نظر شما