شناسهٔ خبر: 49843002 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: روزنامه ستاره‌صبح | لینک خبر

خبرنامه

صاحب‌خبر -

زمین چمن فوتبال بوستان ساحلی دارآباد افتتاح شد 
زمین چمن فوتبال بوستان ساحلی دارآباد و باشگاه تخصصی تیوان شمیرانات با حضور مدیران شهری، ورزشی و پیشکسوتان فوتبال افتتاح شد. به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه یک سید حمید موسوی شهردار منطقه یک، در این مراسم که با حضور سید عباس سجادی معاون اجتماعی و فرهنگی، مجید صالحی شهردار ناحیه پنج، جمعی از مدیران شهری و ورزشی و پیشکسوتان فوتبال برگزار شد توسعه‌ ی سرانه های ورزشی با شناسایی و استفاده بهینه از پتانسیل های موجود منطقه و مشارکت بخش خصوصی  را مورد تاکید قرار داد. موسوی گفت: فضاهای ورزشی منطقه یک نیازمند اقدامات موثر و بهینه جهت توسعه و ساماندهی بوده است لذا در این راستا نسبت به احداث و تعویض ۴ زمین چمن در شمال تهران اقدام شد. او افزود: چمن های زمین ورزشی کاشانک، بوکان،چیذر و ساحلی دارآباد در شش ماهه نخست سال ۱۴۰۰ تعمیر و جهت استفاده شهروندان به بهره برداری رسیده است. شهردار ناحیه پنج نیز در این مراسم به مشارکت بخش خصوصی در تعمیر و نوسازی کامل زمین چمن بوستان ساحلی دارآباد اشاره کرد و گفت: این زمین طی سالیان گذشته از بین  رفته بود و امکان فعالیت گروه های ورزشی در آن امکان نداشت که با مشارکت باشگاه ورزشی تیوان شمیرانات زمین فوق  در ابعاد ۱۷ متر در ۲۵ متر مربع کاملا بازسازی شد تادر اختیار تیم های ورزشی و نوجوانان و جوانان دوستدار این ورزش قرار گیرد.
نیروگاه پیر رامین اهواز برمدار جوان‌گرایی
خوزستان- شبنم قجاوند: نیروگاه رامین اهواز با اعتماد به جوانان و با سپردن مسئولیت‌ها به کارشناسان مجرب و متخصص خود فصل نوینی از تاریخ پرافتخار خود را آغاز نمود. مهندس خلیل محمدی مدیرعامل نیروگاه در نشست مدیران با کارشناسان و مسئولین جوان نیروگاه که با موضوع " نقش جوانان متخصص در تولید پایدار انرژی برق" برگزار شد، اجرای طرح بازتوانی واحدهای تولید برق نیروگاه، جوان‌گرایی و اعتماد به نیروی انسانی متخصص و باتجربه را مهم‌ترین رویکرد خود و تنها راه برون‌رفت این نیروگاه از چالش‌ها و خدمت‌رسانی مستمر به مردم دانست. محمدی ضمن گرامیداشت ایام دفاع مقدس و نکوداشت 6 شهید والامقام نیروگاه رامین، تجربه سپردن مسئولیت‌ها به جوانان در ایام دفاع مقدس را الگویی برای همه دوران دانست و بر تقویت فرهنگ بسیجی و اعتماد به جوانان متخصص و باتجربه در این نیروگاه تأکید نمود. شرکت برق منطقه‌ای خوزستان در بین دستگاه‌های اجرایی استان رتبه دوم را کسب کرد شرکت برق منطقه‌ای خوزستان رتبه دوم دستگاه‌های اجرایی را در هشتمین جشنواره شهید رجایی استان خوزستان کسب کرد. این شرکت در ارزیابی عملکرد دستگاه‌های اجرایی استان (سال ۹۹) که از سوی سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی خوزستان باهدف آگاهی از میزان مطلوبیت و کیفیت فعالیت‌ها، برگزارشده در مجموع شاخص‌های عمومی و اختصاصی در بین ۶۴ دستگاه اجرایی استان برای اولین بار رتبه دوم را کسب کرد. از مجموع ۲۰۰۰ امتیاز عمومی و خصوصی شرکت برق منطقه‌ای خوزستان در این جشنواره ۱۹۴۶.۴۳ امتیاز را کسب کرده است.

مدیرعامل شرکت آبفای گیلان:
اجرای طرح جمع‌آوری و انتقال بهداشتی فاضلاب شهر لاهیجان نیازمند تخصیص اعتبار است
 رشت-مهنازنوبری: مدیرعامل این شرکت در دیدار با فرماندار لاهیجان و نماینده مردم شریف شهرستان لاهیجان و سیاهکل در مجلس شورای اسلامی، تعهدات و برنامه‌های شرکت آبفای استان در بخش فاضلاب شهر لاهیجان را تشریح نمود. سید محسن حسینی رئیس هیئت‌مدیره و مدیرعامل آبفای گیلان با اشاره به اجرای طرح جمع‌آوری فاضلاب لاهیجان بر اساس اعتبارات تخصیصی افزود: تکمیل تأسیسات باقیمانده و جمع‌آوری و انتقال کامل فاضلاب مشترکین تحت پوشش به اعتباری بالغ بر 540 میلیارد تومان نیاز دارد که مستلزم تخصیص از ردیف پیوست قانون است و امیدواریم با پیگیری نماینده محترم شهرستان لاهیجان این امر محقق شود.

نماینده مردم شهرضا و دهاقان در مجلس شورای اسلامی:
تأمین پایدار آب شرب شهرضا در تابستان قابل‌تقدیر است
اصفهان - محبوبه عزیز: نماینده مردم شهرضا و دهاقان در مجلس شورای اسلامی از تأمین پایدار آب شرب موردنیاز مردم شهرضا در فصل تابستان، به رغم محدودیت منابع آبی شرب تشکر کرد.  سمیه محمودی در نشستی با مدیرعامل آبفای استان اصفهان و مسئولان شهرضا اظهار کرد: هرچند در تابستان سال جاری شرکت آبفا توانست با برخی از اقدامات فنی و حفر چاه، آب شرب موردنیاز ساکنان شهرضا را تأمین کند اما برای تأمین پایدار آب شرب این منطقه در بلندمدت باید برنامه‌ریزی لازم صورت پذیرد. وی به وقوع خشکسالی در سال‌های اخیر اشاره کرد و افزود: منابع داخلی شهرضا پاسخ گوی نیاز آبی ساکنان این شهرستان نیست و بر این اساس باید زیرساخت‌های لازم برای تأمین پایدار آب شرب شهرضا طراحی و اجرایی شود.  نماینده مردم شهرضا و دهاقان در مجلس شورای اسلامی در ادامه خواستار اجرای 100 درصدی شبکه فاضلاب در شهرضا شد و تصریح کرد: برای جلوگیری از آلودگی‌های زیست‌محیطی و افزایش بهداشت عمومی، اجرای شبکه فاضلاب در این شهر ضروری است و انتظار می‌رود با سرمایه‌گذاری بخش خصوصی در آینده نزدیک اجرای شبکه فاضلاب در منطقه به‌طور کامل اجرا شود.

نظر شما