شناسهٔ خبر: 49842944 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: روزنامه ستاره‌صبح | لینک خبر

ورزشی

صاحب‌خبر -

اردوی تیم ملی فوتبال در دوبی

طبق اعلام مدیر رسانه‌ای تیم ملی فوتبال ایران، اردوی تیم ملی برای بازی با امارات، از ابتدا در دوبی امارات برگزار می‌شود. رضایی گفت: اردوی تیم ملی از دهم مهر در مرکز ملی فوتبال (کمپ تیم‌های ملی) شروع می‌شود و بازیکنان داخلی طبق پروتکل‌های بهداشتی و با انجام تست PCR به تیم ملی ملحق می‌شوند و این تیم سپس ساعت ۱۴ روز یکشنبه ۱۱ مهر با پرواز اختصاصی زاگرس  عازم دوبی می‌شویم. ۱۲ مهر لژیونرها از سایر کشورها  به تیم ملی در امارات ملحق می‌شوند و ترکیب تیم کامل می شود.وی همچنین درباره برنامه تیم ملی برای دیدار با کره جنوبی در تهران نیز گفت: ان‌شاءالله بازی شایسته‌ای در برابر امارات انجام دهیم، بلافاصله صبح روز بعد از بازی به تهران بر می‌گردیم تا برای بازی مقابل کره جنوبی که ۲۰ مهر در ورزشگاه آزادی برگزار می‌شود آماده شویم.

 

مهدوی‌کیا تیمش را شناخت

 

تیم ملی فوتبال امید که از هم اکنون با سرمربیگری مهدی مهدوی کیا برای حضور در مسابقات قهرمانی آسیا و هدف نهایی خود یعنی صعود به المپیک ۲۰۲۴ پاریس آماده می شود، به پایان اردوی مقدماتی خود در کمپ تیم های ملی رسید. با اتمام این اردو که در سه مرحله و با حضور ۶۶ بازیکن از لیگ های برتر و امیدهای کشور برگزار شده بود، در نهایت فهرست مقدماتی تیم ملی مشخص شد تا او به شناخت اولیه از بازیکنان مدنظر خود دست یافت و نفرات مدنظر خود را به فدراسیون فوتبال اعلام کرد. در واقع این اتفاق در آخرین روز از مهلت قانونی AFC به کشورها برای اعلام فهرست مقدماتی انجام شد. در حال حاضر اسامی ۵۰ بازیکن به کنفدراسیون فوتبال آسیا ارسال شده اما قرار است اردوهای آینده با بازیکنان اصلی و در حدود ۳۰ نفر برگزار شود.

 

صعود نوجوان آینده دار در رنکینگ جهانی

فدراسیون جهانی تنیس روی میز ( ITTF ) رده بندی بازیکنان جهان را منتشر کرد که بر این اساس نوید شمس بازیکن نوجوان کشورمان پس از کسب نایب قهرمانی رقابت های پرتغال ، با ۶۳ پله صعود در رده زیر ۱۹ سال به رتبه ۱۶ بازیکنان جهان دست یافت. شمس در رده زیر ۱۷ نیز موفق به ۱۶ پله ای و در رده هفتم بازیکنان زیر ۱۷ سال ها قرار گرفت. در رده سنی زیر ۱۹ سال ، سید محمد موسوی با ۵ پله سقوط در رتبه ۸۷ ، میلاد عابدینیان با یک پله سقوط در مکان ۱۹۷ و آریا امیری نیز با رتبه سقوط در جایگاه ۲۲۶ قرار گرفتند. در بخش مردان نوشاد عالمیان نفر اول ایران در رنکینگ جهانی با یک پله سقوط در مکان ۷۴ ایستاد، نیما عالمیان بدون تغییر در رتبه ۱۲۵ و امیر حسین هدایی با ۲ پله صعود در رنکینگ جهان مکان ۱۶۴ را به خود اختصاص داد.

 

فریبا: آجورلو در شروع کار صداقتش را نشان داد

این روزها تغییر مدیریت در استقلال مهمترین بحث پیرامون این باشگاه پرهوادار است. در این ارتباط  بهتاش فریبا پیشکسوت آبی‌پوشان گفت: همیشه بحث این بود که چرا یک فرد ورزشی بالا سر استقلال نمی‌گذارند؟ الان یک آدم کاملاً ورزشی آمده که در این زمینه سابقه خیلی خوبی دارد. هیات مدیره اش را درست چیده و برای اینکه صداقتش را نشان دهد قرارداد مجیدی را سه ساله تمدید کرد. این نشان می‌دهد آمده کار کند و به دنبال بازسازی تیم است. از آقای مددی هم تشکر می کنیم او هم در بحران تیم را تحویل گرفت و به نوبه خودش کمک کرد. حسنی که آقای آجرلو دارد این است که در مدیریت بحران خیلی می تواند مثمر ثمر باشد، استقلال  هم که قربانش بروم مدام در بحران است! انشاالله که بتواند بحران ها را حل کند و با  اسپانسر خوب بدهی ها و هزینه های جاری را پرداخت کند. 

 

نظر شما