شناسهٔ خبر: 49842324 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

ضرورت همکاری پلیس و اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی برای مبارزه با جنگ نرم دشمنان

معاون اجتماعی پلیس سیستان و بلوچستان بر لزوم همکاری متقابل پلیس و اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی برای مبارزه با جنگ نرم و هجمه فرهنگی دشمنان تاکید کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، سرهنگ علی رحیمی معاون اجتماعی پلیس سیستان و بلوچستان در دیداره با مدیرکل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی با اشاره به هجمه گسترده فرهنگی دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی علیه جوانان و خانواده‌های ایرانی گفت: رهبر معظم انقلاب اسلامی فرمودند: "امروز فعالیت در عرصه فرهنگی جهاد است" و این خود بیانگر اهمیت مسائل فرهنگی در جامعه است.

وی افزود: توجه ویژه معظم له به مسائل فرهنگی بیانگر مسئولیت زیاد ادارات متولی امور فرهنگی در مقابله با جنگ نرم دشمنان را نشان می‌دهد.

معاون اجتماعی پلیس استان تصریح کرد: دشمنان جمهوری اسلامی به صورت ۲۴ ساعته از طریق شبکه‌های ماهواره‌ای و فضای مجازی به فرهنگ پاک ایرانی اسلامی می‌تازند و اگر در این برهه ما به مبارزه با آن نپردازیم در آینده‌ای نه چندان دور آثار و مضرات آن بیش از پیش به چشم خواهد آمد.

این مقام انتظامی با اشاره به اهمیت فضای مجازی و کمک آن به رواج آسیب‌های اجتماعی اظهار کرد: امروز ادارات فرهنگی مانند اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و پلیس می‌توانند با همکاری یکدیگر با تولید محتوا‌های مناسب و مورد پسند مخاطبین در این فضا که طرفداران زیادی هم دارد فعالیت تاثیرگذاری داشته باشند.

سرهنگ رحیمی با تاکید بر لزوم همکاری ۲ اداره با یکدیگر خاطرنشان کرد: پلیس و اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی می‌توانند در زمینه‌های متنوع برای آگاهی بخشی عموم شهروندان و به ویژه جوانان همکاری تاثیرگذار داشته باشند.

آقای مسگرانی مدیرکل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سیستان و بلوچستان نیز ضمن تشکر از زحمات و خدمات جان برکفان نیروی انتظامی در برقراری مطلوب نظم و امنیت و همچنین اهتمام و توجه ویژه به مسائل فرهنگی جامعه، بر همکاری مجموعه اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی با پلیس در اجرای برنامه‌های فرهنگی متعدد مشارکتی در مناسبت‌های مختلف و به ویژه هفته ناجا با هدف کاهش و مبارزه با آسیب‌های فرهنگی در جامعه اعلام آمادگی کرد.

انتهای پیام/ع

نظر شما