شناسهٔ خبر: 49842316 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: شبستان | لینک خبر

شاخص توزیع اعتبارات در کشور عادلانه نیست

رئیس مجمع نمایندگان استان ایلام گفت: متاسفانه شاخص توزیع اعتبارات در کشور عادلانه نیست و چانه زنی جای شاخص اعتبارات را گرفته است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری شبستان از ایلام، «بهزاد علیزاده» شامگاه امروز در جمع مسئولان هيئت هاي ورزشي و جمعي از مربيان و ورزشكاران دهلران، اظهار کرد: متاسفانه استان ایلام علی رغم شاخص های مهم در حوزه های مختلف نفت و گاز شاهد آن هستیم در بحث اعتبارات وضعیت خوبی ندارد که یکی ازدلال آن کمبود شاخص جمعیتی استان است.

 

وی با اشاره به اینکه  تحریم های ظالمانه و کمبود منابع سبب شده مشکلاتی در بحث توزیع اعتبارات به وجود بیاید، گفت: برای سال آینده خبرهای خوبی در بحث اعتبارات و تجهیزات  ورزشی در حوزه انتخابیه خواهد افتاد.

 

نماینده مردم حوزه  انتخابیه دهلران افزود: ورزش و جوانان ماموریت بسیار مهمی بر عهده دارد ولی متاسفانه در حوزه جوانان، اشتغال، مسکن، سلامت واقات فراغت در کشور اتفاق خاصی رخ نداده است و شاهد فرصت سوزی از سوی مسئولان وقت بودیم.

 

 وی به رای اعتماد خود به  وزیر جدید ورزش و جوانان اشاره کرد گفت :یکی از دلال همراهی من با وزیر ورزش این بود که از بدنه خود وزش است و به مشکلات و راهکار ها برای برون رفت از شراط فعلی  با برنامه آمده است.

 

علیزاده گفت : متاسفانه کمبود فضا های ورزشی ، نبود اسپانسر وکمبود اعتبارات برای تعمیر وتجهیز اماکن ورزشی در استان الخصوص حوزه جنوب باد توجه شود که قطعا در دیدار با وزیر ورزش این موضوعات به صورت جدی دنبال خواهند شد.

 

رئیس مجمع نمایندگان استان به عدم تکمیل استخر شنا دهلران اشاره کرد گفت : چرا باید تکمیل یک استخر چندین سال  آرزوی  جوانان و ورزشکاران  این شهرستان باشد لذا مسئولان ورزش باید هرچه سریع تر این خواسته بحق ورزشکاران دهلران را تعیین تکلیف کنند.

 

 علیزاده عنوان کرد  شرکت های زیادی در منطقه وجود دارد و در این راستا رایزنی با مسئولان وزارت نفت  در خصوص تعهد مسئولیت های اجتماعی شده  و قول دادند در حوزه های مختلف اقدمات و اعتبارات خوبی لحاز کنند که بخشی از آن مربوط به اسپانسر برخی رشته های ورزشی در شهرستان دهلران است.

 

 نماینده مردم شهر های دهلران، دره شهر، آبدانان و بدره در مجلس شورای اسلامی به استعداد های ورزشی روستا ها  اشاره کرد گفت : باید سند ملی برای توسعه ورزش روستا تدوین شود واین در قالب یک طرح به وزیر ورزش و جوانان ارائه خواهد شد.

 

 در پایان مسئولان هيئت هاي ورزشي و جمعي از مربيان و ورزشكاران دهلران در این دیدار و ضمن بيان مشكلات راهكارهايي نيز در جهت رفع آنها ارائه كردند.

پایان پیام/684

نظر شما