شناسهٔ خبر: 49841882 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: دفاع پرس | لینک خبر

پیام تسلیت مرکز اسناد و تحقیقات دفاع مقدس در پی درگذشت پدر شهیدان موحد دانش

مرکز اسناد و تحقیقات دفاع مقدس در پیامی درگذشت پدر شهیدان موحد دانش را تسلیت گفت.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه اجتماعی دفاع‌پرس، مرکز اسناد و تحقیقات دفاع مقدس در پی درگذشت پدر شهیدان علیرضا و محمدرضا موحد دانش پیام تسلیتی را صادر کرد.

متن پیام به شرح زیر است:

بسم‌الله الرحمن الرحیم

إنّا لله و إنّا إلیهِ رَاجعُون

درگذشت مرحوم «حاج غلامحسین موحد دانش» پدر صبور، متدین و انقلابی شهیدان سلحشور سرداران گران‌قدر علیرضا و محمدرضا موحد دانش، موجب تأثر و تألم عموم مردم شریف ایران، خانواده معظم شهدا و ایثارگران انقلاب اسلامی گردید.

نقش بی‌بدیل تمام شهیدان سرافراز انقلاب و دفاع مقدس در همه صحنه‌های دفاع از انقلاب اسلامی روشن و درخشنده است.

در این ميان شهیدان علیرضا و محمدرضا موحد دانش که‌ در دامن پدری دلسوز و مؤمن و مادری فداکار و مؤمنه پرورش یافته‌ بودند، چون دیگر شهیدان والامقام، همواره مایه مباهات و افتخار ایران اسلامی خواهند بود.

بدون تردید حضور مؤثر شهید محمدرضا موحد دانش و سردار پرتوان و فرمانده شجاع شهید علیرضا موحد دانش در عرصه‌های مختلف فرماندهی و هدایت رزمندگان اسلام و درخشش ماندگار آن شهیدان عزیز در جبهه‌های نبرد حق علیه باطل، ریشه در تربیت و پرورش این پدر و مادر آگاه و معتقد به اسلام عزیز دارد.

مرکز اسناد و تحقیقات دفاع مقدس، درگذشت این پدر بزرگوار را به بیت معزز شهیدان موحد دانش و سایر بستگان ایشان تسلیت گفته و از درگاه خدای رحمان برای آن مرحوم رحمت واسعه الهی و هم‌جواری با روح بلند فرزندان شهیدش و برای سایر بازماندگان صبر جمیل و اجر جزیل مسئلت می‌نماید.

امید است در این ایام حزن و اندوه آل الله، خداوند روح پاکش را سر سفره حضرت سیدالشهدا (ع) مهمان و متنعم بگرداند.

مرکز اسناد و تحقیقات دفاع مقدس سپاه

انتهای پیام/ 241

نظر شما