شناسهٔ خبر: 49841734 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: ایبنا | لینک خبر

به مناسبت هفته دفاع مقدس؛

عصر شعر مجازی «ستاره‌ها» برگزار شد

به همت مؤسسه فرهنگی هنری صدای پای صبح با همکاری دفتر شعر و ادب اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بروجرد، محفل شعر مجازی «ستاره‌ها» برگزار شد.

صاحب‌خبر -
به گزارش خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در لرستان، به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس و اربعین حسینی با حضور شاعرانی از استان‌های قم، چهارمحال بختیاری و لرستان و جمعی از علاقه‌مندان به شعر و ادب محفل عصر شعر مجازی «ستاره‌ها» برگزار شد.

وحید اشجع از شاعران برجسته لرستان، در ابتدای این برنامه ضمن گرامی‌داشت یاد و خاطره شهدای هشت سال جنگ تحمیلی گفت: در حیطه دفاع مقدس شعرنوشتن -به‌خصوص در حیطه اشعار مذهبی و آیینی که امروزه مرسوم شده است- کار بسیار سختی است.

وی افزود: نگاشتن موضوعات متعددی که در این زمینه‌ها وجود دارد، کار هرکسی نیست و کسانی که در این راه قلم می‌زنند، اهتمام ویژه‌ای به این موضوعات دارند و سختی‌های راه را تحمل می‌کند؛ اما جای بسی تأسف است که کسانی که دست‌اندرکار شعر و ادب هستند، حمایت لازم را از این فضاها یا ندارند یا به‌ندرت دارند.

اشجع افزود: هدف از این عصر شعر، گرامیداشت یاد و خاطره شهدا به‌خصوص سردار دل‌ها حاج قاسم سلیمانی است و امیدواریم این‌گونه برنامه‌ها همچنان تداوم داشته باشد.

در ادامه این برنامه آقایان میثم جعفری و وحید اشجع از لرستان، خانم خاطره شیوندی از چهارمحال و بختیاری و خانم سمانه خلف‌زاده از قم به شعرخوانی با موضوعات اربعین حسینی و دفاع مقدس پرداختند.

برچسب‌ها:

نظر شما