شناسهٔ خبر: 49841542 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

ورود به پارک‌ها و بوستان‌های بجنورد برای عموم آزاد شد

سرپرست شهرداری بجنورد از بازگشایی پارک‌ها و بوستان‌های بجنورد خبر دارد و گفت: طبق مصوبات ابلاغی به شهرداری بازگشایی پارک‌ها و بوستان‌ها در بجنورد تحت نظارت ستاد استانی کرونا در فرمانداری بلامانع است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد، عصر امروز علی گودرزی در گفت‌وگو با رسانه‌ها اظهار کرد: طبق مصوبات ابلاغی به شهرداری بازگشایی پارک‌ها و بوستان‌ها در بجنورد تحت نظارت ستاد استانی کرونا در فرمانداری  بلامانع است و از همین امروز پارک‌ها و بوستان‌ها پذیرای عموم شهروندان خواهند بود.

وی گفت: روشنایی صد در صد ظرفیت موجود در پارک‌ها نیز اجرا خواهد شد اما برپایی چادر و اطراق در بوستان‌ها ممنوع و این محدودیت به قوت خود باقی است.

سرپرست شهرداری بجنورد افزود: بر اساس مصوبات ستاد استانی کرونا با کاهش موج ابتلا به کرونا و بازگشت شرایط ثابت در همه‌گیری بیماری ، بازشدن بوستان‌ها و روشنایی صددرصدی آن می‌تواند بخشی از نیاز عموم شهروندان به تغییر احوالات را که در دوران کرونا در قرنطینه و تحمل شرایط محدودیت دچار تضعیف روحیه شده‌اند ، برطرف نماید.

گودرزی در پایان گفت: به‌رغم همه توضیحات، امیدواریم شهروندان عزیز همچنان به استفاده از ماسک و فاصله‌گذاری اجتماعی پابند باشند. 

انتهای پیام/ن

نظر شما