شناسهٔ خبر: 49841135 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: راه دانا | لینک خبر

فرمانده انصارالمهدی(عج) استان زنجان:

رزمندگان دفاع مقدس با دستان خالی در برابر دشمنان انقلاب ایستادند/ حاج قاسم همیشه خود را سرباز ولایت می دانست

سردار کرمی فرمانده انصارالمهدی(عج) استان زنجان با اشاره به پیشرفت‌های انقلاب در ۴۲ سال گذشته گفت: دشمنان چشم دیدن پیشرفت‌های انقلاب را ندارد.

صاحب‌خبر -

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سردار جهانبخش کرمی در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا با اشاره به اینکه فرهنگ دفاع مقدس به جوانان نسل امروز منتقل شده است اظهار کرد: جوانان کشورمان دارای روحیه جهاد، شهادت، ولایی و عاشورایی بالایی هستند.

وی افزود: این موضوع را عملا در دفاع از حرم اهل بیت(ع) مشاهده کردیم و دیدیم که روحیه جوانان مدافع حرم شبیه به جوانان هشت سال جنگ تحمیلی است، به طوریکه بسیجیان زیادی اصرار می‌کردند که به صورت داوطلب آماده دفاع از حرم اهل بیت(ع) هستند.

فرمانده سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان با تاکید براینکه امروز هم جوانان کشورمان در دفاع از انقلاب جانانه در برابر دشمن ایستادند و دشمن جرات کوچکترین تجاوز به کشور را در ذهن خود هم ندارد عنوان کرد: رزمندگان در هشت سال جنگ تحمیلی با روحیه انقلابی در برابر دشمنان انقلاب ایستادند.

وی با اشاره به اینکه رزمندگان در دفاع از انقلاب در هشت سال جنگ تحمیلی با دستان خالی در  برابر دشمن که توسط چندین کشور تجهیز شده بود ایستادند گفت: پیروزی‌های هشت سال دفاع مقدس با لطف و عنایت خداوند متعال و روحیه انقلابی و انگیزه رزمندگان رقم می‌خورد.

سردار جهانبخش کرمی تاکید کرد: هیچ ابر قدرتی نمی‌تواند کسانیکه که روحیه انقلابی دارند را شکست دهد.

وی بیان کرد: جوانان ما می‌دانند که کشورمان در طول ۴۲ سال گذشته در برابر استکبار جهانی مقاومت کرده و در این مدت سر تسلیم فرود نیاورده است.

فرمانده سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان در ادامه با تاکید براینکه آمریکا خود را به اصطلاح کد خدای جهان  معرفی می‌کند اما امروز شاهد شکست این جنایتکاران در غزه، فلسطین، لبنان، سوریه، عراق‌، یمن و افغانستان هستیم عنوان کرد: امروز آمریکا با ذلت و خواری از منطقه فرار می‌کند و این شکست را جوانان امروز جامعه می بینند.

وی با بیان اینکه ملت ایران در برابر تهدیدات، تحریم و فشارهای دشمن راست قامت ایستاده است ادامه داد: امروز ملت ایران دشمنان را وادار به شکست کردند.

سردار کرمی به پیشرفت‌های انقلاب اسلامی در صحنه‌های مختلف اشاره و بیان کرد: امروز انقلاب اسلامی به برکت خون شهدا و جوانان در صحنه‌های مختلف به پیشرفت‌های خوبی دست یافته است.

وی با اشاره به اینکه دشمنان انقلاب موفقیت و پیشرفت‌های انقلاب اسلامی در صحنه‌های مختلف را برنمی‌تابند افزود: انقلاب به برکت ملت ایران در همه صحنه‌ها پیروز میدان است و این ملت ایران است که نقشه دشمنان را نقش برآب کرده و پوزه دشمنان را به خاک مالیده است.

فرمانده سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان تاکید کرد: بدون شک ملت ایران در همه صحنه‌ها پیروز بوده و بعد از این نیز پیروز خواهد بود.

وی در ادامه با اشاره به رشادت‌های شهید حاج قاسم سلیمانی گفت: حاج قاسم هیچ وقت خود را فرمانده نمی‌دانست بلکه خود را همیشه سرباز ولایت خطاب می‌کرد.

سردار کرمی با اشاره به اینکه بیش از ۸۰ کشور علیه جبهه مقاومت وارد عمل شده بودند که همگی شکست خوردند افزود: سردار سلیمانی با آن اخلاصی که داشت از هیچ ابر قدرتی نمی‌ترسید و همیشه هم در صحنه مبارزه با دشمن پیروز بود.

وی بیان داشت: روحیه مردمی، انقلابی، عشق به شهادت و ولایت مداری از ویژگی‌های خاص حاج قاسم سلیمانی بود.

فرمانده انصارالمهدی(عج) استان زنجان اظهار کرد: بعد از شهادت سردار شهید سلیمانی مردم از همه اقشار مختلف به خیابان آمدند و با این شهید بزرگوار میثاق بستند.

انتهای پیام/

نظر شما