شناسهٔ خبر: 49841122 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: شبستان | لینک خبر

مدير مخابرات منطقه كردستان:

استفاده از اینترنت تلفن همراه برای کاربران شبکه آموزشی رایگان است

مدير مخابرات منطقه كردستان گفت: استفاده از اينترنت تلفن همراه براي كاربران شبكه آموزشي و مجازي شاد رايگان است.

صاحب‌خبر -

آزاد حکمت مدير مخابرات منطقه كردستان در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در کردستان از تجهيز و راه‌اندازي تكنولوژي نسل سوم تلفن همراه در روستاي مولينان خبر داد و اظهار کرد: اين اقدام در آغاز سال تحصيلي جديد نقش بسزايي در فرآيند آموزش دانش‌آموزان و دانشجويان دارد.

 

 

وی با اشاره به اين مطلب كه سايت تلفن همراه در اين روستا قبلا داراي تكنولوژي 2G بوده است، افزود: با تلاش همكاران و به منظور ارائه اينترنت پرسرعت موبايل به ساكنين اين روستا بويژه دانش آموزان تكنولوژي اين سايت به 3G ارتقا يافت.

 

 

مدیر مخابرات منطقه کردستان با اعلام اين مهم كه تكنولوژي 3G شرايط ارسال همزمان پيام از طريق صدا و تصوير را براي مشتريان فراهم كرده است، بیان کرد: دسترسي سريع و آسان به اطلاعات و داده‌هاي موجود در فضاي مجازي نيز از ديگر مزاياي اجراي پروژه براي ساكنين روستاي مولينان است.

 

 

وي در ادامه با اشاره به اينكه در حال حاضر بسترهاي ارائه خدمات و سرويس‌هاي تلفن همراه در اين روستا مهيا شده است، خاطر نشان کرد: استقاده از اينترنت تلفن همراه براي كاربران شبكه آموزشي و مجازي شاد رايگان است.

 

 

مدير مخابرات منطقه كردستان به اختصاص هزينه و تجهيزات لازم براي اجراي پروژه مذكور اشاره داشت و گفت: مبلغ يك ميليارد و١٠٠ ميليون تومان در اين روستا سرمايه‌گذاري شده است. 

 

 

حكمت ضمن يادآوري اين مساله كه مخابرات منطقه كردستان در كنار ديگر وظايف و رسالت‌هاي كاري خود به اجراي برنامه هاي مختلف در حوزه مسوليت هاي اجتماعي پابند و متعهد است اظهارکرد: انجام اين پروژه در كمترين زمان ممكن از جمله اين موارد تلقي مي‌شود.

 

وي ضمن تشريح اين امر كه هر چه شكاف ديجيتالي در سطح استان بيشتر كاهش يابد در پيشرفت همه جانبه استان نقش بسزايي دارد تصريح كرد: اين مجموعه بر اساس ظرفيت ها و امكانات موجود و همچنين در نظر گرفتن قوانين و چارچوب‌هاي كاري از هيچ تلاشي دريغ نمي‌ورزد.

 

وي اضافه كرد: در حال حاضر مشتريان تلفن همراه در شهرستان مريوان از خدمات و سرويس‌هاي متنوع شبكه ارتباطات سيار، با كيفيت مطلوب برخوردار هستند.

پایان پیام/713

نظر شما