شناسهٔ خبر: 49840832 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: رکنا | لینک خبر

ایران تی وی؛ دانلود فیلم خارجی جدید ترافیک نیم بها برحسب ژانر، بازیگر، کارگردان، کشور و سال

صاحب‌خبر -

ایران تی وی  سایت دانلود فیلم های خارجی، ایرانی، انیمیشن و مستند است که زیر نظر ساترا و نهادهای مربوطه آثار سینمایی را مناسب جمع خانواده بازبینی می کند. در این سایت امکاناتی نظیر :

  •  آرشیو فیلم ها بر اساس ژانر، کشور، سال ساخت، بازیگران، کارگردان و زبان
  • دسته بندی منظم بر اساس: فیلم خارجی، فیلم ایرانی، سریال ایرانی، سریال خارجی
  • تصاویر و بیان داستان و معرفی فیلم بصورت اختصاصی
  • ارائه اطلاعات کامل فیلم نظیر imdb, tomatoes و جوایز دریافتی آثار
  • تمامی آثار بازبینی شده و مناسب جمع خانواده می باشد.
  • باکس مخصوص فیلم های در حال اکران سینمای ایران و اطلاع از تاریخ دقیق پخش فیلم ها
  • باکس دانلود حرفه ای و ارائه لینک های دانلود با سرعت بسیار بالا
  • لینک های دانلود با ترافیک داخلی و نیم بهاء
  • مهم ترین ویژگی سایت ایران تی وی ارائه پخش آنلاین برای فیلم ها و سریال ها می باشد که بصورت اختصاصی و با یک پلتفرم کاملا اختصاصی بهینه بصورت رایگان فعال است .
  • فیلم خارجی با چندین دوبله متفاوت و حرفه ای
  • فیلم های خارجی زیرنویس دار بصورت زیرنویس فارسی چسبیده کاملا استاندارد و هماهنگ شده با فونت طلایی و ضخیم توسط تیم ایران تی وی ارائه می شود.
  • و....

همانطور که ژانرهای اکشن، تاریخی، عاشقانه، کمدی مخاطبان وسیع خود را دارند، ژانر دیگری بنام علمی تخیلی دنبال کنندگان و هوادارن زیادی دارد. هرچند علم با جهل و دعا منافات دارد و قطعا علم و تخیل دو مقوله کاملا مجزا هستند اما بشر نشان داده است همیشه آنچه در تخیلش می گذرد را می تواند روزی به یک علم و حقیقت مبدل سازد. برادران رایت هم ابتدا پرواز را یک تخیل می پنداشتند، اما این تخیل با تلاش و زحمت های آنها امروزه به هواپیما مثل شده است و تخیل جایی به علم گره خواهد خورد.

دانلود فیلم خارجی

پیشنهاد 14 فیلم خارجی جدید با ژانر علمی تخیلی و اکشن

فیلم

14-  A Quiet Place Part 2

فیلم یک مکان ساکت بخش یا مکانی آرام قسمت دوم ساخته جان کراسینسکی به قلم جان و اسکات بک نگاشته شده است. شاکله اصلی موضوع را علمی تخیلی و ترسناک تشکیل میدهد. این فیلم محصول آمریکا و توسط دو کمپانی پارامونت پیکچرز و بوفالو فیلم ورک منتشر گردید. قسمت نخست در سال 2018 ساخته و انتشار یافت و در پارت دوم بازیگرانی بنام بلیک دلونگ ،سیلیان مورفی ،کریستالیس بونیلا ،جیمون هونسو ،دومونیک تاگارت ، امیلی بلانت ، گری سانداون بازی می کنند.

هرچند در نسخه اول ترس و اضطراب فیلم به مراتب بالاتر بود اما سعی شده در نسخه دوم که ادامه دهنده آن است صحنه های اکشن جای خالی را پر کنند. خانه و خانواده ای که گرفتار ارواح شده اند و حال باید افراد خانواده یکدیگر را دریابند. بنظر می رسد خروج از خانه ابوت و رفتن به ناکجا آباد و صداهای که آن طرف شن ها می آید تنها را چاره است.

امتیاز: 7.7 از 10  بر پایه 51,510 رای

13-  Loki

سریال جدید و پرطرفدار لوکی یک علمی تخیلی خالص است. این سریال به کارگردانی کیت هرون و تهیه کننده ای مایکل والدرون می باشد. ژانرهای این سریال اکشن، علمی تخیلی، فانتزی و ماجراجویی و محصول 2021 آمریکا و تهیه تولید در کمپانی مارول صورت پذیرفته است. بازیگران آن عبارتند از اوون ویلسون، تام هیدلستون، گوگو امبتا-را، اریکا کولمن، وونمی موساکو، سوفیا دی مارتینو، ساشا لین، ریچارد ای گرانت، تارا استرانگو.

داستان بر اساس یک کتاب که توسط استن لی ، لری لیبر و جک کربی نوشته شده است به قلم درآمده است. این سریال در فصل نخست خود در حدی موفق و از استقبال بیننده ها روبرو شده است  که احتمال زیاد فصل دوم آن نیز ساخته شود.داستان در ادامه حوادث انتقام جویان 2021 ساخته شده و اینگونه روایت می شود که پس از ربودن یک مکعب کیهانی و پیوستن لوکی به سازمان مخوف برای انجام کارهای خطرناک ماموریت می گیرد...

امتیاز: 8.9 از 10  بر پایه 48,452 رای

12-  Cosmic Sin

فیلم جدید خارجی گناه کیهانی یا کازمیک سین به کارگردانی ادوارد جان دریک و نویسندگی ادوارد جان دریک و کوری ویلیام لارژمی باشد. این فیلم محصول 2021 آمریکا با ژانری اکشن، علمی تخیلی، ماجراجوی و هیجان انگیز و ته مایه ای درام توسط کمپانی باندیت مدیا کاپیتال تولید و منتشر شده است. ستارگانی چون آستین فروتن ،براندون توماس لی ،بروس ویلیس ،سی جی پری ،کریستین هیکس در این فیلم بازی می کنند. داستان ژانری بنام جیمز فورد را روایت می کند که برای مبارزه با تیمی بیگانه که قادرند انسان را تحت استعمار خود در بیاورند راهی می شود...

امتیاز: 2.5 از 10  بر پایه 6,762 رای

11-  Infinite

فیلم بی نهایت ساخته آنتوان فوکوا محصول 2021 آمریکا و نویسندگی ایان شور و تاد استین با ژانری اکشن، علمی تخیلی و مهیج است. کمپانی Di Bonaventura Pictures و پارامونت پیکچرز این اثر را تهیه و منتشر کرده اند. بازیگرانی بنام چیوتل اجیوفور، دیلن اوبراین ، جیسون مانتوزوکاس ، کای الکساندر، لیز کار در این اثر حضور داشته اند. داستان بر اساس یک رمان واقعی بنام مقاله های تناسخ دوباره نوشته دی اریک میکرانز می باشد و بیانگر شخصی بنام ایوان است که با داشتن مهارت به یاد آوردن خاطرات زندگی گذشته زندگی اش به خطر می افتد...

امتیاز: 5.4 از 10  بر پایه 14,512 رای

10-  The Mitchells vs. the Machines

انیمیشن میچل ها در مقابل ماشین ها ساخته مایکل ریاندا و جف روو محصول مشترک 2021 آمریکا ، کانادا و هنگ کنگ با موضوعی کمدی، علمی تخیلی و ماجراجویی نخستین بار توسط کمپانی بزرگ نت فلیکس (NETFLIX) منتشر شد. هنرمندان این انیمه زیبا ابی یاکوبسون، بک بنت، بلیک گریفین، چارلین یی، کریسی تیگن ، کانن اوبراین ،دنی مک براید  می باشند. داستان خانواده میچل است که در راه سفر با ربات های روبرو هستند که قصد تخریب زمین و نابودی انسان ها را دارند.

امتیاز: 7.7 از 10  بر پایه 62,117 رای

9-  Mortal Kombat

فیلم مورتال کمبت به کارگردانی سیمون مک کوئید و نویسندگی گریگ روسو، دیوید کالاهام محصول 2021 مشترک کشورهای آمریکا و استرالیا با ژانری فوق اکشن، تخیلی، فانتزی و ماجراجویی است. این فیلم در کمپانی New Line Cinema و HBO Max توسط برادران وارنر تولید و منتشر شد و توانست در جشنواره های مختلفی حضور پیدا کند. هنرمندانی بنامی هم چون لوئیس تان ، جسیکا مک نامی ، جاش لاوسون، جو تسلیم، مکاد بروکس، ماتیلدا کیمبر، لورا برنت، تادانابو آسانو، هیرویوکی سانادا، سیسی استرینگر در مورتال کامبت 2021 بازی می کنند.  داستان جنگنده MMA کول یانگ به دنبال بزرگترین قهرمانان زمین است تا در نبردی پر از خطر برای جهان در برابر دشمنان Outworld بایستد.

امتیاز: 6.2 از 10  بر پایه 117,334 رای

جوایز و افتخارات: نامزد دریافت یک جایزه از جشنواره Scream Awards و نامزد دریافت جایزه بهترین فیلم فانتزی جشنواره جیغ

8-  Oxygen

فیلم اکسیژن به کارگردانی الکساندرا آژا محصول 2021 آمریکا و فرانسه با ژانری فانتزی تخیلی و هیجانی است. نویسندگی این فیلم به قلم کریستی لبنانی صورت گرفته است. داستان زنی را باز آفرینی می کند که بعد از بیدار شدن از خواب خود را اسیر در محیطی بسته می یابد و دچار کمبود اکسیژن می گردد و نمیداند چرا اینجاست؟! بازیگران اکسیژن عبارتند از: تی سردا ، اریک هرسون-ماکارل ،لورا بوجنه ،مالک زیدی ،مارک سائز، ماتیو آمالریک.

امتیاز: 6.5 از 10  بر پایه 24,852 رای

7-  Oxygen

فیلم در زمین به کارگردانی بن ویتلی محصول 2021 کشور انگلستان و با ژانری ترسناک و علمی تخیلی می باشد. نخستین بار توسط کمپانی نئون این فیلم اکران شد و در انگلیس و آمریکا در جشنواره فیلم ساندس به صحنه رفت. بازیگران این فیلم عبارتند از مارک مونرو، جان هالینگورث، الورا تورچیا، هیلی اسکوایرز . داستان این فیلم درباره یک ویروس جهش یافته و کشنده است که دنیا را دچار کرده و یک دانشمند به جنگل رفته تا به کمک یک نگهبان جنگل داروی آن کشف کند اما با یک صحنه ترسناک روبرو می شود...

امتیاز: 5.2 از 10  بر پایه 3,121 رای

6-  Godzilla vs. Kong

فیلم سینمایی خارجی گوزیلا علیه کونگ یا گودزیلا در مقابل کونگ به کارگردانی آدام وینگارد با ژانری علمی تخیلی، اکشن و هیجانی محصول 2021 مشترک کشورهای آمریکا، کانادا، استرالیا و هند می باشد. نویسندگی این فیلم 2021 توسط تری روسیو و مایکل دووگرتی صورت گرفته است. دو کمپانی Warner Bros و Legendary Entertainment تولید و انتشار این اثر را بعهده داشته اند. ستارگانی بنام الکساندر اسکاشگورد، میلی بابی براون، برایان تایری هنری، ربکا هال، ایزا گونزالس، شون اوگوری، لنس ردیک، جولین دنیسون، دمیان بیچیر، کایل چندلر، کیلین هاتل، حکیم کی-کاظم، جان پیروچیلو، رونی چنگ، کانلن کاسال، کریس چاک در این فیلم ایفای نقش پرداخته اند. نخستین بار در مارس 2021 فیلم گودزیلا مقابل کونگ در سرویس ویدیویی HBo Max در ایالات متحده آمریکا منتشر شد. این اثر دوازدهمین فیلم در مجموعه فیلم های کینگ کونگ، سی و ششمین در مجموعه فیلم های گودزیلا می باشد.

امتیاز: 6.4 از 10  بر پایه 145,943 رای

افتخارات: چهارمین فیلم پردرآمد هالیوود

5-  Stowaway

فیلم مسافر قاچاق یا مسافر مخفی به کارگردانی جو پیانا و نویسندگی رایان موریسن محصول 2021 آمریکا و آلمان با ژانری تخیلی علمی و هیجان انگیز است. نخستین بار توسط شرکت نتفلیکس اکران شده است. بازیگرانی بنام اسکات منلی، دن بری، تونی کولت، شامیر اندرسون، دنیل دای کیم، آنا کندریک در این فیلم بازی میکنند. فضانوردان پس از پیمودن مسافتی متوجه یک مسافر ناخواسته در فضاپیما می شوند و..

امتیاز: 5.6 از 10  بر پایه 34,913 رای

5-  Tokyo Revengers

انیمیشن 2021 انتقام جویان توکیو با ژانری اکشن ، علمی تخیلی محصول ژاپن بر اساس داستان سفر در زمان تاکمیچی برای نجات دوستش که در مقطع تحصیلی دبیرستان توسط یک مافیا کشته شده است باعث ایجاد حوادثی می شود..

4-  Chaos Walking

آشوب مدام محصول 2021 درباره پخش شدن ویروسی بنام نویز که باعث کشته شدن زنان می شود...

امتیاز: 5.7 از 10  بر پایه 24,292 رای

3-  Sensation

فیلم احساس 2021 محصول انگلیس و درباره احساسات خارق العاده یک پست چی که قارد با دریافت احساس افراد است...

2-  Thunder Force

نیروی تندر 2021

1-  Doors

فیلم درها 2021

اخبار وبگردی را در اینجا بخوانید:

  • فیلمی که دلها را تکان داد !  / کودک ناشنوا صدای مادرش را شنید !

    فیلمی که دلها را تکان داد ! / کودک ناشنوا صدای مادرش را شنید !

آیا این خبر مفید بود؟
1 0

نظر شما