شناسهٔ خبر: 49839746 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: اعتماد آنلاین | لینک خبر

روحانی بالاترین حقوق بازنشستگی را در تاریخ کشور دارد می‌گیرد

ایشان (روحانی) خسته نشده است، از اول انقلاب تا الان مسئولیت داشته و به همه هم فحش داده است، آقای روحانی از اول انقلاب مسئولیت‌های حساس داشته است و به هم فحش داشته است که شما نگذاشتید و کشور را خراب کردید!

صاحب‌خبر -

اعتمادآنلاین| علیرضا سلیمی نماینده مردم محلات در مجلس مدعی شده است حسن روحانی چند ماه قبل واکسن خارجی زده و به مردم هم نگفت و پنهان‌کاری کرد، چرا او واکسن زد و مردم نباید بزنند؟ آقای واعظی دو ماه پیش گفت او واکسن زده است، او حتی با اینکه واکسن هم زده بود باز هم بین مردم نیامد!

 

به گزارش فارس، این عضو هیات رئیسه مجلس مدعی شده است بعد از مراسم تحلیف،  یکسری از اعضای دولت سابق به یک مجموعه تفریحی وزارت نفت رفتند که در محمودآباد بود و مدتی آنجا بودند چون خسته شده بودند دو سال در خانه استراحت کرده بودند و حالا می‌خواستند در آنجا استراحت کنند!

 

سلیمی در ادامه گفت: اتفاقاً مجلس به آقای رئیسی پول نداده و مجوز هم داده نشده،‌ اما دولت قبل پول هم گرفتند، آقای روحانی کل وجوهی که برای دارو و یارانه نهاده‌های کشاورزی و کالای اساسی بود در یکسال بود را تمام کرده و رفته، یعنی در 5 ماه اول همه را خورد و چیزی برای دولت جدید باقی نگذاشته است،‌ سوال این است که چرا کوتاهی کرده است؟ آیا این ترک فعل است یا نیست؟ 

 

این عضو هیات رئیسه مجلس گفت: پرونده‌های ‌آقای روحانی گسترده‌تر از این حرف‌ها است. بحث عمده آنها در برجام است، بالاخره آقای روحانی گفته هم چرخ سانتریفیوژها بچرخد و هم چرخ صنعت اما هیچ‌کدام نچرخیده است، آقای روحانی قول داده و عمل نکرد، این اگر تکلیف نیست پس چیست؟ گفته من کاری می‌کنم مردم به یارانه نیازی نداشته باشند، آقای روحانی چند ماه قبل واکسن خارجی زده و به مردم هم نگفت و پنهان‌کاری کرد، چرا او واکسن زد و مردم نباید بزنند؟ آقای واعظی دو ماه پیش گفت او واکسن زده است، او حتی با اینکه واکسن هم زده بود باز هم بین مردم نیامد! بعد از مراسم تحلیف که در مجلس بود، بعد از آن یکسری از اعضای دولت به یک مجموعه تفریحی وزارت نفت رفتند که در محمودآباد بود و مدتی آنجا بودند چون خسته شده بودند دو سال در خانه استراحت کرده بودند و حالا می‌خواستند در آنجا استراحت کنند!

 

سلیمی در پاسخ به این سوال که چه تعداد از اعضای دولت سابق ممنوع الخروج هستند گفت: نمی دانم!  در قانون داریم اینها 6 ماه باید بمانند، اگر خلاف نکردند 6 ماه بمانند که مشخص شود چه کردند؟ خانواده‌ها و فرزندان آنها در آمریکا و کانادا و کشورهای دیگر بودند و اینجا وطن دوم آنها بود، فقط برای ریاست اینجا بودند و برای زندگی جای دیگری بودند و اشکال دولت آقای روحانی همین بود که خیلی از وزرا فقط می‌خواستند اینجا حکومت بکنند ولی زندگی و خانه آنها کشور دیگری است، زمستان که هوا آلوده می‌شد چه کسانی به سوئیس می‌رفتند؟ تابستان که هوا گرم می‌شد دو ماه هوای گرم را به آنجا می‌رفتند و مابقی هم در اینجا ریاست می‌کنند.

 

 ایشان (روحانی) خسته نشده است، از اول انقلاب تا الان مسئولیت داشته و به همه هم فحش داده است، آقای روحانی از اول انقلاب مسئولیت‌های حساس داشته است و به هم فحش داشته است که شما نگذاشتید و کشور را خراب کردید!

 

درحالی که خودش کشور را خراب کرده است. بعد هم آقای روحانی با حقوق بسیار بالا بازنشسته شده است و طبق گزارشی که به من دادند آقای روحانی بالاترین حقوق بازنشستگی را در تاریخ کشور دارد می‌گیرد، سوال این است که چرا پرونده‌اش را از آنجا به اینجا انتقال دادند؟ چون تامین اجتماعی سقف داشت، سازمان بازنشستگی برای اعضای هیات ‌علمی سقف نداشت، ایشان اولاً عضو هیات‌ علمی مرکز تحقیقات خودشان می‌شود و آقایان خودشان، خودشان را عضو هیات علمی کردند و بعد هم گفتند ما عضو هیات علمی هستیم و بعد هم گفتند به این سبک مابه‌التفاوت گرفتیم و این حق آقای روحانی بوده است و حق اضافه‌کاری‌ها و ماموریت‌هایش را نگرفته است!

 

مگر رئیس‌جمهور حق ماموریت و اضافه‌کاری دارد؟ متاسفانه نمی‌دانم چرا خبرنگاران روی این موضوع‌ها کار نکرده اند؟ کدام رئیس‌جمهوری می‌گوید من به‌شرطی رئیس‌جمهور می‌شوم که حق ماموریت داشته باشم؟  

 

نظر شما