شناسهٔ خبر: 49839498 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: میزان | لینک خبر

مهم‌ترین خبر‌های حوادثی که در ۶ مهر ماه رخ داد

در این بسته خبری مهمترین اخبار حوادث گروه جامعه خبرگزاری میزان را طی امروز ششم مهر ماه مشاهده می‌کنید. ملکی جزئیات حادثه تصادف و آتش سوزی خودرو شاسی بلند در بزرگراه شهید مدرس را تشریح کرد و از مرگ دو نفر در این حادثه خبر داد. معاون حقوقی پلیس راهور فاتب گفت: پلیس راهور با ابزار‌های گوناگونی که در اختیار دارد تردد موتورسیکلت‌های سنگین را رصد می‌کند و تک تک آن‌ها را توقیف می‌کند. من اطمینان می‌دهم که پلیس راهور همه این موتورسیکلت‌های سنگینی که در معابر تردد می‌کنند را رصد می‌کند. مجید رنجبر از برخورد یک دستگاه اتوبوس بیابانی همراه مسافر با پایه‌های تابلو در مسیر یاسینی به جنوب ابتدای زین الدین به غرب خبر داد. حمید حمیدی از برخورد شدید سواری جک با گاردریل‌های بزرگراه زین الدین و ورود گاردریل‌ها به داخل اطاق این سواری خبر داد. جهانبخش چهار محالی از برخورد یک دستگاه سواری بی ام وی با درخت به علت سرعت غیر مجاز و و حریق این وسیله نقلیه و فوت راننده و سرنشین آن بر اثر این حادثه خبر داد. رئیس اداره تصادفات پلیس پایتخت از فوت یک عابر پیاده بر اثر عبور از عرض بزرگراه و در محل حادثه خبر داد. معاون آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ گفت: برخی راکبین موتورسوار به محض سوار شدن بر موتور همه قوانین را فراموش می‌کنند.

صاحب‌خبر -
خبرگزاری میزان - این بسته حوادث مهمترین اخبار گروه جامعه خبرگزاری میزان را طی امروز ششم مهر ماه مشاهده می‌کنید.
 
ملکی جزئیات حادثه تصادف و آتش سوزی خودرو شاسی بلند در بزرگراه شهید مدرس را تشریح کرد و از مرگ دو نفر در این حادثه خبر داد.
 
معاون حقوقی پلیس راهور فاتب گفت: پلیس راهور با ابزار‌های گوناگونی که در اختیار دارد تردد موتورسیکلت‌های سنگین را رصد می‌کند و تک تک آن‌ها را توقیف می‌کند. من اطمینان می‌دهم که پلیس راهور همه این موتورسیکلت‌های سنگینی که در معابر تردد می‌کنند را رصد می‌کند.
 
مجید رنجبر از برخورد یک دستگاه اتوبوس بیابانی همراه مسافر با پایه‌های تابلو در مسیر یاسینی به جنوب ابتدای زین الدین به غرب خبر داد.
 
حمید حمیدی از برخورد شدید سواری جک با گاردریل‌های بزرگراه زین الدین و ورود گاردریل‌ها به داخل اطاق این سواری خبر داد.
 
جهانبخش چهار محالی از برخورد یک دستگاه سواری بی ام وی با درخت به علت سرعت غیر مجاز و و حریق این وسیله نقلیه و فوت راننده و سرنشین آن بر اثر این حادثه خبر داد.
 
رئیس اداره تصادفات پلیس پایتخت از فوت یک عابر پیاده بر اثر عبور از عرض بزرگراه و در محل حادثه خبر داد.
 
معاون آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ گفت: برخی راکبین موتورسوار به محض سوار شدن بر موتور همه قوانین را فراموش می‌کنند.
 
 
انتهای پیام/
 
 
 
 
 
 
 

نظر شما