شناسهٔ خبر: 49835334 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

آخرین وضعیت امارات پیش از دیدار برابر ایران

تیم ملی فوتبال امارات از دو روز دیگر اردوی خود را برای دو دیدار برابر ایران و عراق آغاز می کند.

صاحب‌خبر -

به گزارش "ورزش سه"، مرحله سوم از رقابت های مقدماتی جام جهانی در منطقه آسیا، از روز پنج شنبه 15 مهر مجددا آغاز می شود و تیم ملی فوتبال ایران در دیداری حساس و خارج از خانه، در دبی به مصاف تیم ملی فوتبال امارات می رود. از این رو، برت فان مارویک سرمربی اماراتی ها روز گذشته 31 بازیکن را به اردوی تیم ملی فوتبال این کشور دعوت کرد.

 

روزنامه البیان امارات در همین رابطه به روند آماده سازی تیم ملی فوتبال این کشور اشاره کرده و نوشته است: کادرفنی تیم ملی امارت پس از پایان هفته ششم لیگ حرفه ای (ادنوک) که از امروز آغاز می شود، لیست نهایی را که شامل 26 بازیکن خواهد بود، انتخاب می کند. سپس اردوی تیم ملی از 30 سپتامبر (8 مهر) تا 12 اکتبر (20 مهر) در دبی آغاز می شود و تیم در ورزشگاه الوصل تمرینات خود را برگزار می کند تا در دو بازی خانگی به مصاف ایران و عراق برود.

این روزنامه در ادامه نوشته است:  لیست جدید که دیروز اعلام شد که شاهد پیوستن احمد رشید بازیکن الوحده و مجید رشید بازیکن الشارجه پس از درخشش آنها در مسابقات لیگ بود. همچنین عبدالعزیز هیکل و یوسف جابر پس از بهبودی و پشت سر گذاشتن دوران مصدومیت به تیم ملی بازگشتند.

این لیست شامل چند بازیکن غایب نیز بود. محمد عباس بازیکن العین که پس از درخشش در المپیک توکیو به تیم ملی دعوت شده بود، در فهرست اخیر غایب است ضمن اینکه کایو بازیکن العین نیز به دلیل مصدومیت در این دو بازی حضور ندارد هر چند که با توجه به احتمال حضور او در بازی فردا برابر الوحده، کادرفنی پیگیر شرایط او خواهد بود.

 

البیان در پایان با اشاره به وضعیت نامطلوب امارات در جدول رده بندی و نیاز ضروری به پیروزی برابر ایران نوشته است: اردوی بعدی با توجه به نیاز تیم برای دستیابی به اولین پیروزی از اهمیت بالایی برخوردار است. آنها باید امتیازاتی را به دست بیاورند تا به تیم ملی کمک کند مرحله مقدماتی را با موفقیت پشت سر بگذارد و راهی جام جهانی شود. این مسئله با پیروزی بر ایران و عراق ممکن خواهد شد به ویژه اینکه این دو دیدار در ورزشگاه الوصل برگزار می شود.

نظر شما