شناسهٔ خبر: 49829556 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

ورود به پارک ها و بوستان های بجنورد آزاد شد

سید پوریا مسلمی

سرپرست شهرداری بجنورد از آزاد شدن ورود شهروندان به پارک ها و بوستان های مرکز استان خبر داد.

صاحب‌خبر -

علی گودرزی در گفت و گو با ایسنا با اعلام اینکه ورود به پارک ها و بوستان های بجنورد از امروز برای عموم آزاد است، اظهار کرد: طبق مصوبات ابلاغی به شهرداری پیرو بیست و هفتمین جلسه ستاد عملیات پاسخ به بحران مورخه ۳ مهرماه ۱۴۰۰، بازگشایی پارک ها و بوستان ها در بجنورد تحت نظارت ستاد استانی کرونا در فرمانداری بلامانع است.

وی با بیان اینکه ازهمین امروز پارک ها و بوستان ها پذیرای عموم شهروندان هستند، افزود: روشنایی ۱۰۰ درصد ظرفیت موجود در پارک ها نیز از امروز اجرا می شود.

وی با اشاره به محدودیت های موجود تاکید کرد: برپایی چادر و اطراق در بوستان ها همچنان ممنوع بوده و این محدودیت با جدیت به قوت خود باقی است.

گودرزی گفت: براساس مصوبات ستاد استانی کرونا، با کاهش موج ابتلا به این بیماری و بازگشت شرایط ثابت در همه گیری بیماری، بازشدن بوستان ها و روشنایی ۱۰۰ درصدی آن می تواند بخشی از نیاز عموم شهروندان به تغییر شرایط روحی که طی دوران کرونا در قرنطینه ایجاد شده است را برطرف کند.

سرپرست شهرداری بجنورد تصریح کرد: به رغم فراهم شدن این شرایط، انتظار می رود شهروندان همچنان به استفاده از ماسک و فاصله گذاری اجتماعی پابند باشند تا سلامت خود و اطرافیانشان به خطر نیفتد.

گفتنی است پارک ها و بوستان های خراسان شمالی با همه گیری ویروس کرونا طی پیک پنجم با مصوبه ستاد استانی مقابله با بیماری کرونا تعطیل شده بود.

انتهای پیام

نظر شما