شناسهٔ خبر: 49820814 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: مفدا | لینک خبر

مراسم تجلیل از آزادگان بازنشسته دانشکده علوم پزشکی نیشابور

مراسم تجلیل از آزادگان بازنشسته دانشکده علوم پزشکی نیشابور با حضور فرمانده تیپ زرهی ۲۱ امام رضا(ع)، مسئولان بنیاد شهید و نیروی مقاومت بسیج، رئیس دانشکده علوم پزشکی، معاونان وجمعی از مسئولان و کارکنان این دانشکده برگزار شد.

صاحب‌خبر -
به گزارش مفدا نیشابور، به همت مدیریت تعالی فرهنگی و فعالیت های فوق برنامه و با همکاری بیمارستان حکیم مراسم تجلیل از آزادگان بازنشسته دانشکده علوم پزشکی نیشابور با حضور فرمانده تیپ زرهی ۲۱ امام رضا(ع)، مسئولان بنیاد شهید و نیروی مقاومت بسیج، رئیس دانشکده علوم پزشکی، معاونان وجمعی از مسئولان و کارکنان این دانشکده برگزار شد.
رئیس دانشکده علوم پزشکی گفت: هفته دفاع مقدس فرصت مغتنمی است که یاد کنیم از شهدا، ایثارگران وآزادگانی که در راه اعتلای پرچم جمهوری اسلامی ایران و دفاع از مرز و بوم این کشور از جان خود مایه گذاشتند و اکنون نیز در روزهای سخت مبارزه با کرونا می بینیم که روایت جهاد از دفاع مقدس تا مدافعان سلامت همچنان ادامه دارد وایثار و رشادت مدافعان سلامت در مواجهه با کرونا به مثابه جلوه های ایثار و از جان گذشتگی رزمندگان در هشت سال دفاع مقدس است.
دکتر عظیمی نژاد در ادامه با بیان فرازهایی از دعای ندبه بر ضرورت عقلانیت، علم و تفکر در دین داری و پرهیز از خرافات و عقاید و باورهای خرافی تاکید کرد.
فرمانده تیپ زرهی امام رضا(ع) نیز در ادامه گفت: امروز عزت، اقتدار و امنیت کشور ایران به جهانیان ثابت شده است و این ها همه در سایه ی  معمار انقلاب اسلامی، امام خمینی(ره) و رهبری رهبر فرزانه انقلاب آیت الله خامنه ای و ایثارها و جان فشانی های سربازان جنگ تحمیلی، مدافعان حرم و امروز توسط مدافعان سلامت محقق می شود.
مراسم تجلیل از آزادگان بازنشسته دانشکده علوم پزشکی نیشابور صبح روز یکشنبه چهارم مهر ماه با حضور سردار سلیمانی، رییس دانشکده علوم پزشکی نیشابور و دیگر مسئولان نیشابور در محوطه مرکز آموزشی، پژوهشی و درمانی حکیم با قرائت زیارت عاشورا برگزار شد و در پایان مراسم با اهدای لوح تقدیر از آزادگان هشت سال دفاع مقدس تجلیل بعمل آمد.

نظر شما