شناسهٔ خبر: 49816953 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

جهاد اسلامی: با مقاومت، محاسبات دشمن صهیونیستی در کرانه باختری را به هم می‌زنیم

یکی از رهبران جهاد اسلامی فلسطین تاکید کرد، مقاومت با عملیات نظامی خود در کرانه باختری مانع حملات ارتش رژیم صهیونیستی به فلسطینیان می‌شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری فارس، «احمد مدلل» از مقامات ارشد جنبش جهاد اسلامی فلسطین تاکید کرد مقاومت با عملیات نظامی در کرانه باختری مانع حملات بیش‌تر ارتش صهیونیستی به فلسطینیان خواهد شد.

مدلل گفت: دشمن صهیونیستی از افزایش قدرت مقاومت فلسطین در نوار غزه و کرانه باختری و حمایت ملت فلسطین از مقاومت هراس دارد.

وی افزود: عملیات نظامی در کرانه باختری محاسبات دشمن صهیونیستی را برهم می‌زند و مانع حملات ارتش اسرائیل می‌شود.

المدلل با اشاره به اینکه قدرت مقاومت در کرانه باختری بسیار توسعه یافته است، گفت: این امر در آینده بر حضور دشمن اسرائیلی در آنجا تاثیر خواهد گذاشت.

این مقام جهاد اسلامی همچنین گفت: دشمن تلاش می‌کند از طریق تقسیم زمانی و مکانی مسجد الاقصی واقعیت جدیدی را تحمیل کند تا مقدمه تخریب مقدسات باشد.

نظامیان صهیونیست سحرگاه یکشنله با حمله به روستاهای اطراف شهر جنین واقع در مرکز کرانه باختری و همچنین به غرب شهر قدس پنج فلسطینی را به شهادت رساندند.

جنبش مقاومت اسلامی فلسطین(حماس) در نوار غزه نیز در واکنش به این جنایت صهیونیست‌ها خواستار تشدید مقاومت در کرانه باختری شده بود.

انتهای پیام/.

نظر شما