شناسهٔ خبر: 49816877 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: روزنو | لینک خبر

اعتراض فرهنگیان به آموزش و پرورش برای حذف نیرو‌های خرید خدمت

جمعی از معلمان خرید خدمت شهرستان‌های لردگان و خانمیرزا در دیدار با نماینده این شهرستان‌ها در مجلس، از صدور بخشنامه جدید گلایه کردند.

صاحب‌خبر -

اعتراض فرهنگیان به آموزش و پرورش برای حذف نیرو‌های خرید خدمت

گلایه معلمان لردگان و خانمیرزا از بخشنامه جدید آموزش و پرورش + فیلمبه گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز چهارمحال و بختیاری، ۱۲۴ نفر از معلمان خرید خدمت در شهرستان‌های لردگان و خانمیرزا در دیدار با حسین بامیری نماینده مردم شهرستان‌های لردگان و خانمیرزا در مجلس شورای اسلامی، از حذف معلمان خرید خدمت در بخشنامه جدید وزارت آموزش و پرورش گلایه کردند.

نماینده مردم شهرستان‌های لردگان و خانمیرزا در مجلس شورای اسلامی پس از شنیدن اظهارات این معلمان، گفت: در روز‌های گذشته وزارت آموزش و پرورش در بخشنامه ای، حذف نیرو‌های خرید خدمت را به استان‌ها ابلاغ کرد که ناراحتی و گلایه مندی این قشر از معلمان را که برخی از آن‌ها تا ۱۰ سال سابقه کار هم دارند، در پی داشته است.

حسین بامیری افزود: از سرپرست وزارت آموزش و پرورش، رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی و اعضای این کمیسیون درخواست می‌کنم، مطالبه به حق و مشروع معلمان خرید خدمت را که بخشی از نظام تعلیم و تربیت هستند، با رویکرد تبدیل وضعیت و تأمین امنیت شغلی پیگیری و برآورده کنند.

برچسب‌ها:

نظر شما