شناسهٔ خبر: 49804979 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

حماس: خون شهدای فلسطین پایمال نخواهد شد

نایب رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس ضمن تاکید بر اینکه خون شهدای فلسطین پایمال نخواهد شد، گفت: بهای خون شهدا آزادسازی فلسطین، قدس و مسجدالأقصی خواهد بود.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از فلسطین الیوم، «صالح العاروری» نایب رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس گفت که خون شهدای ملت فلسطین در قدس و جنین پایمال نخواهد شد.

وی ضمن تسلیت به مناسبت شهادت شماری از فلسطینیان در پی حمله وحشیانه رژیم صهیونیستی به دو شهر «جنین» و «بدو» در کرانه باختری و قدس اشغالی گفت: ما از روز اول مسئله فلسطین شهید تقدیم کرده‌ایم و تا پیروزی کامل و آزادسازی کامل فلسطین و قلب آن یعنی مسجدالأقصی شهید تقدیم خواهیم کرد.

العاروری افزود که بهای خون  شهدا آزادسازی فلسطین، قدس و مسجدالأقصی خواهد بود و هر قطره از خون شهدای فلسطین بهایی دارد.

نایب رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس اظهار داشت: شهدای فلسطین شهدای کل امت اسلامی هستند و به نیابت از کل امت مبارزه می کنند.

در جریان درگیری‌های مسلحانه بامداد یکشنبه در جنین و قدس، 5 فلسطینی از جمله 3 مبارز گردان‌های قسام به نام‌های احمد ابراهیم زهران (از فرمانده قسامی)، زکریا ابراهیم بدوان و محمد مصطفی حمیدان به شهادت رسیدند.

گردان‌های شهید عزالدین قسام شاخه نظامی جنبش حماس ضمن تسلیت شهادت 5 مبارز فلسطینی از جمله 3 نفر از مجاهدان این گردان‌ها در درگیری مسلحانه با اشغالگران اسرائیلی در جنین و قدس، بر ادامه راه جهاد و مقاومت، آماده شدن برای نبرد بزرگ با اشغالگران اسرائیلی و یکپارچه‌سازی تمامی جبهه‌ها به منظور بیرون راندن صهیونیست‌های اشغالگر از سرزمین فلسطین تاکید کرد.

این گردان‌ها ضمن تمجید از پایداری مثال‌زدنی ساکنان قدس و کرانه باختری در برابر صهیونیست‌ها، عموم ملت فلسطین را به مقاومت و رویارویی با دشمن با تمامی ابزارهای ممکن فراخواند.

انتهای پیام/

نظر شما