شناسهٔ خبر: 49792887 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

امیر سرلشکر موسوی:

دلیل اصلی دشمنی استکبار جهانی اسلامی بودن نظام ایران است

فرمانده کل ارتش گفت: بدون تردید دلیل اصلی دشمنی استکبار جهانی با ما، اسلامی بودن نظام ایران است و ما باید این نقطه قوت کشورمان را با قدرت حفظ کنیم.

صاحب‌خبر -

به گزارش حوزه دفاعی امنیتی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، امیر سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی امروز (یکشنبه ۴ مهرماه) در همایش فرزندان طلبه کارکنان ارتش ضمن تسلیت ایام اربعین امام حسین (ع) و گرامیداشت هفته دفاع مقدس گفت: پس از پیروزی انقلاب اسلامی، روحانیت نقش ویژه و سنگینی در ایران پیدا کرد. مهم‌ترین قشری که باید انقلاب اسلامی را حفظ کنند، روحانیون اسلام هستند.

وی افزود: در دفاع مقدس، تفاوت درصد شهدا از میان روحانیون، نسبت به سایر اقشار جامعه کاملاً محسوس است.

فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران با بیان اینکه کشور ما با بیش از ۳۰ میلیون جوان، یکی از جوان‌ترین کشور‌های جهان است، اظهار کرد: ما باید از این ظرفیت بزرگ استفاده کنیم؛ به همین دلیل است که مقام معظم رهبری، بیشتر سخنان و توصیه‌هایشان را خطاب به جوانان بیان می‌کنند.

امیر موسوی ادامه داد: معتقدم خلاصه و چکیده بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی این سخنان رهبر انقلاب است که خطاب به جوانان فرمودند: «جوانان عزیز ... دهه‌های آینده دهه‌های شما است و شمایید که باید کارآزموده و پُرانگیزه از انقلاب خود حراست کنید و آن را هرچه بیشتر به آرمان بزرگش که ایجاد تمدّن نوین اسلامی و آمادگی برای طلوع خورشید ولایت عظمی (ارواحنا فداه) است، نزدیک کنید.»

وی تصریح کرد: بدون تردید دلیل اصلی دشمنی استکبار جهانی با ما، اسلامی بودن نظام ایران است و ما باید این نقطه قوت کشورمان را با قدرت حفظ کنیم.

فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: باید جایگاه و مقام بیش از ۴۰ هزار شهید ارتش در دفاع مقدس، برای مردم تبیین شود. بزرگانی مانند شهید ستاری، شهید دوران، شهید صیاد شیرازی و شهید بابایی شخصیت‌هایی هستند که حقیقتاً مانند آن بزرگواران کم پیدا می‌شود یا اصلاً پیدا نمی‌شود.

انتهای پیام/

نظر شما