شناسهٔ خبر: 49788326 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

رئیس اتحادیه نانوایان مطرح کرد

گلایه نانوایان شهرکردی از پایین بودن قیمت نان

مریم بیگی

رئیس اتحادیه نانوایان شهرکرد با بیان اینکه پایین بودن قیمت نان یکی از گلایه‌های خبازان در این شهرستان است، گفت: از سال ۹۳ هزینه‌های نانوایان بیش از ۷۰ درصد افزایش داشته است، اما قیمت نان در این سال‌ها ناچیز افزایش داشته و نانوایان با مشکلات بسیاری مواجه شده‌اند.

صاحب‌خبر -

بهرام قاسمی در گفت‌وگو با ایسنا در خصوص گلایه برخی از نانوایان شهرستان شهرکرد در رابطه با کاهش سهمیه آرد خبازی آن‌ها، اظهار کرد: سهمیه هیچ نانوایی بدون دلیل قطع نشده و یا کاهش پیدا نمی‌کند.

رئیس اتحادیه نانوایان شهرکرد افزود: اگر نانوایی دچار تخلف شده باشد و در بازرسی‌ها این تخلف محرز شود برای مدتی سهمیه نانوایی کاهش پیدا می‌کند، برای مثال در بازرسی‌های صورت گرفته تعدادی نانوایی در شهر فرخشهر در نوبت صبح نان پخت نمی‌کردند، به همین دلیل سهمیه این نانوایی‌ها کاهش پیدا کرد.

وی با تاکید بر اینکه کمبود آرد در شهرستان شهرکرد وجود ندارد، گفت: نانوایی‌ها نباید بدون اطلاع خبازی خود را تعطیل کننند، اگر این اقدام صورت بگیرد، سهمیه آرد آن‌ها برای مدتی و بعد از اصلاح رویه به حالت قبل بازمی‌گردد.

قاسمی ادامه داد: در شهرستان شهرکرد متقاضیان زیادی برای دریافت پروانه خبازی وجود دارد، اما شهرکرد از نانوایی اشباع است و نانوایان با مشکلات بسیاری مواجه هستند.

رئیس اتحادیه نانوایان شهرکرد با بیان اینکه پایین بودن قیمت نان یکی از گلایه‌های خبازان در این شهرستان است، توضیح داد: از سال ۹۳ هزینه‌های نانوایان بیش از ۷۰ درصد افزایش داشته است، اما قیمت نان  در این سال‌ها ناچیز افزایش داشته و نانوایان با مشکلات بسیاری مواجه شده‌اند.

وی با اشاره به اینکه قیمت انواع نان در استان مجاور بسیار بالاتر از چهارمحال و بختیاری است، عنوان کرد: بارها این مطالبه از طریق نامه‌نگاری‌های متعدد به گوش مسئولان استان رسیده است، اما تاکنون نتیجه‌ای در بر نداشته است.

قاسمی در پایان خاطرنشان کرد: خبازانی که سهمیه آرد آن‌ها بدون دلیل کم شده است، برای پیگیری موضوع به اتاق اصناف شهرکرد و یا سازمان صمت چهارمحال و بختیاری مراجعه کنند.

انتهای پیام

نظر شما