شناسهٔ خبر: 49787578 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: ایکنا | لینک خبر

با حکم وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی؛

محمود شالویی سرپرست معاونت امور هنری شد

محمدمهدی اسماعیلی در حکمی محمود شالویی مشاور وزیر و مدیرکل حوزه وزارتی را با حفظ سمت به عنوان «سرپرست معاونت امور هنری» منصوب کرد. محمدمهدی اسماعیلی در حکمی محمود شالویی مشاور وزیر و مدیرکل حوزه وزارتی را با حفظ سمت به عنوان «سرپرست معاونت امور هنری» منصوب کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایکنا به نقل از مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، در‌ متن حکم محمدمهدی اسماعیلی خطاب به محمود شالویی آمده است:
 
«با تشکر از جناب آقای سیدمجتبی حسینی به پاس خدمات و زحماتی که  در دوره مسئولیت خود به عنوان معاون امور هنری داشته‌اند، جناب‌عالی را که از مدیران خوشنام و باسابقه در آن‌ حوزه هستید تا تعیین معاون جدید امور هنری و با حفظ سمت مشاور وزیر و مدیرکلی حوزه وزراتی به عنوان «سرپرست معاونت امور هنری» منصوب می‌‌کنم.
 
انتظار دارم تا زمان انتصاب جدید به نحو شایسته‌ای آن معاونت را سرپرستی کرده و با جامعه هنری و مسئولان مربوطه تعامل لازم را ایفا کنید.
 
از درگاه خداوند بزرگ ادامه توفیقات‌تان را در ظل توجهات حضرت ولی‌عصر (عج) و رهبری‌های حکیمانه مقام معظم رهبری حضرت آیت‌الله العظمی امام خامنه‌ای (مدظله العالی) مسئلت می‌‌کنم.»
 
همچنین وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در لوح جداگانه‌ای از زحمات سید مجتبی حسینی قدردانی کرد.
 
گفتنی است با درخواست رئیس فرهنگستان زبان و ادب فارسی، سیدمجتبی حسینی به این مجموعه خواهد رفت.
انتهای پیام

نظر شما