شناسهٔ خبر: 49787422 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: بنیاد ملی نخبگان | لینک خبر

فعالان حوزه خلاق و دیجیتال به نمایشگاه شنزن چین می‌روند

با حمایت معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، فعالان حوزه اقتصاد خلاق و دیجیتال به نمایشگاه شنزن چین اعزام میشوند. مشارکت در این نمایشگاه به 2 شکل مجازی و حضوری انجام میگیرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی بنیاد ملی نخبگان؛ فعالان حوزه‌های خلاق شامل «فناوری اطلاعات»،« اینترنت 5G،8K Ultra HD »، «هوش مصنوعی»، « AR/VR»، «داده‌های بزرگ»، «نسل جدید فناوری اطلاعات»، «شهر هوشمند»، «هوافضا»، «خانه هوشمند» و «ساختمان‌های سبز» می‌توانند در این نمایشگاه حضور داشته باشند.

«ارائه فرصت‌های صادراتی و سرمایه گذاری در نمایشگاه»، «برگزاری جلسات متناظر تجاری»، «حضور در رویدادهای سرمایه‌گذاری نمایشگاه» و «فرصت ارائه محصولات و خدمات» از مهم ترین مزایای حضور شرکت‌های دانش‌بنیان و خلاق در این رویداد نمایشگاهی است.

نمایشگاه شنزن چین هر سال با حمایت دولت چین برگزار می شود. این نمایشگاه به‌عنوان نمایشگاهی با کیفیت و مرجع در حوزه فناوری پیشرفته در چین شناخته می­شود. سال گذشته در مجموع ۲۵۶ برنامه شامل فروم­ها، کنفرانس­ها، سمینارها، کارگروه­ها، رونمایی از برندها و محصولات، جلسات تجاری و کنفرانس خریداران در طول ۵ روز نمایشگاه برگزار شد. در نمایشگاه امسال نیز این رویدادها برگزار خواهد شد.

این نمایشگاه بعد از سال ها توسعه و پیشرفت به یکی از مهمترین رویدادهای فناورانه در جهان بدل شده و نقش مهمی در ارتقاء همکاری ها وتبادلات علمی، اقتصادی و تکنولوژیکی میان کشورهای مختلف دنیا ایفا می کند.

 معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری از حضور شرکت‌های دانش‌بنیان و خلاق در این نمایشگاه حمایت می‌کند علاقه‌مندان تا 15 مهرماه سال جاری برای ثبت‌نام فرصت دارند.

نظر شما