شناسهٔ خبر: 49787093 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

طرح‌ریزی برای حضور مردم در یادمان‌های دفاع مقدس

محمدرضا بختیاری

دبیر ستاد مرکزی راهیان نور کشور گفت: طرح‌ریزی‌های ستاد مرکزی راهیان نور و قرارگاه‌های درگیر در بخش اسکان و یادمان‌های دفاع مقدس، در ماه‌های آینده حضور حداکثری مردم و جوانان را در پی خواهد داشت.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایسنا، سردار نادر ادیبی با اشاره به اینکه مجموعه راهیان نور برای آشنایی مردم با حوادث آن دوران طرح‌ریزی‌شده است، توضیح داد: اگر برای برجسته‌کردن نقاط تاریخی و مثبت کشور به این حوادث توجه نکنیم، تحریف و فراموشی دامن‌گیر ما خواهد شد.

دبیر ستاد مرکزی راهیان نور کشور ادامه داد: برای آشنایی مردم و نسل‌های آینده با حوادث دفاع مقدس، اقدامی تاریخی و آئینی بزرگ به نام راهیان نور طی سه دهه گذشته در کشور اتفاق افتاد و امروزه یادمان‌های دفاع مقدس محل حضور جمع کثیری از مردم شده است. راهیان نور طی این سال‌ها عمدتاً با رشد روبه‌رو بوده و حضور جوانان طی این مدت، شکوفایی بسیار خوبی داشته است.

سردارادیبی با اشاره به توقفی که در اعزام های گروهی راهیان نور به دلیل شرایط کرونایی بوجود آمده بود، گفت: طرح‌ریزی‌های ستاد مرکزی راهیان نور و قرارگاه‌های درگیر در بخش اسکان و یادمان‌های دفاع مقدس، در ماه‌های آینده حضور حداکثری مردم و جوانان را در پی خواهد داشت. راهیان نور به دلیل نوعِ فضایی که در منطقه وجود دارد، منشأ تغییر در رفتار می‌شود و این شعار نیست.

انتهای پیام

نظر شما