شناسهٔ خبر: 49786955 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: اعتماد آنلاین | لینک خبر

«اعتمادآنلاین» گزارش می‌دهد:

اوضاع بد پناهجویان افغانستانی در آمریکا خبرساز شد

انتشار حجم ناچیز وعده غذای اختصاص‌یافته به پناهجویان افغانستانی اسکان‌یافته در ایالات متحده در فضای مجازی خبرساز شد.

صاحب‌خبر -

اعتمادآنلاین| انتشار حجم ناچیز وعده غذای اختصاص‌یافته به پناهجویان افغانستانی اسکان‌یافته در ایالات متحده در فضای مجازی خبرساز شد.

 

به گزارش اعتمادآنلاین، یکی از پناهجویان افغانستانی تصویری از وعده غذایی‌ای را که به او در اردوگاه پناهجویان داده می‌شود در فضای مجازی منتشر کرد و پیرو آن موجی از بازخوردها نسبت به این عکس راه افتاد.

 

حامد احمدی پناهجوی افغانستانی که به آمریکا منتقل شده است تصویری از یک وعده غذایی‌ای را که به آنها می‌دهند و متشکل از 2 قطعه کوچک فیله مرغ و چند قطعه میوه است در صفحه توییتر خود منتشر کرد.

 

همین حرکت کافی بود تا خیلی‌ها از او دفاع کرده و به انتقاد از اوضاع شرایط نگهداری آوارگان بپردازند و بسیاری دیگر هم از او به دلیل پناه بردن به ایالات متحده انتقاد کنند.

 

احمدی در توییت دیگری در ذیل این تصویر نوشت، عده‌ای از توییت من سوءبرداشت کرده‌اند. من قصد داشتم که داستان فرار غم‌انگیز خود را از افغانستان روایت کنم، داستانی که با مرگ 2 ماه پیش برادرم در جریان جنگ با طالبان و مرگ سال گذشته خواهرم بر اثر ابتلا به ویروس کرونا رقم خورده است. از طرفی خواهر دیگرم به دلیل اینکه جزو پرسنل پلیس افغانستان بود اکنون از بیم طالبان زندگی مخفیانه دارد.

نظر شما