شناسهٔ خبر: 49786620 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

گلزن در شرایط ویژه؛ با همراهی بطری آب! (عکس)

ماریو دسترو، مهاجم ایتالیایی جنوا در شرایطی خاص و منحصر به فرد موفق به باز کردن دروازه ورونا شده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش "ورزش سه"، دیشب جدال مهیج دو تیم جنوا و ورونا با تساوی 3-3 به اتمام رسید و ماریو دسترو نیز در این دیدار موفق به گلزنی شد تا با جدایی بازیکنانی چون کریستیانو رونالدو و روملو لوکاکو، خود را به عنوان یکی از نامزدهای جدی کسب عنوان آقای گلی فصل معرفی کند.

 

جالب اینجاست ماریو دسترو در لحظه ای موفق شد دروازه حریف را باز کند که بطری آب هنوز در دستش بود و در چنین شرایطی او تمرکز خود را حفظ کرده و توانست کار خود را به بهترین شکل انجام دهد. این بهترین شروع در تمام دوران حرفه ای دسترو بوده و او در پنج بازی ابتدایی خود در این فصل سری آ، شش بار موفق به گلزنی شده است.

 

ماریو دسترو در پایان این دیدار گفت: "ما نیمه اول خوبی نداشتیم، اما نیمه دوم یکی از بهترین بازی های ما از ابتدای فصل بود. ما با تمام توان و انرژی خود در میدان ظاهر شدیم. من دچار گرفتگی شده و خسته هم بودم، بنابراین نمی دانستم بطری آب را باید کجا پرتاب کنم و آن را در دستم نگه داشتم.

 

صادقانه پس از بازگشت و جبران گل های دریافتی فکر می کردیم کار تمام شده، اما ورونا شایسته تمجید است. بازی به بازی تمام توان خود را ارائه می دهیم و این یک نبرد واقعی تا پایان خواهد بود. از زمانی که مربی جدید آمده، من واقعا خوب بازی می کنم و نمی خواهم اینجا متوقف شوم. "

 

 

 

نظر شما