شناسهٔ خبر: 49786139 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

در زاگرب پایتخت کشور کرواسی؛

«طباخی» مقام نخست مسابقات حفظ کل قرآن کرواسی را بدست آورد

سمانه نوری زاده قصری

مسابقات حفظ قرآن کریم از ۳۱ شهریور در زاگرب پایتخت کرواسی برگزار شد و سینا طباخی نماینده کشورمان از استان آذربایجان شرقی به مقام نخست دست یافت.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، سینا طباخی بر جایگاه نخست رشته حفظ کل قرآن کرواسی نشست.

وی متولد ۱۳۷۹ و حافظ کل قرآن و دانشجوی رشته فقه و حقوق است، علاوه بر فعالیت‌های قرآنی در حوزه خوشنویسی و زبان انگلیسی فعالیت دارد. از ۹ سالگی حفظ قرآن را آغاز کرده و در ۲ سال توانست حفظ کل قرآن را تمام کند. وی در مسابقات دانش آموزی، بسیج، و مسابقات اوقاف رتبه عالی کسب کرده، و برای تبلیغ به کشورهای مختلف اعزام شده است.

مسابقات حفظ قرآن کریم از ۳۱ شهریور در زاگرب پایتخت این کشور آغاز شد. این مسابقات در دو بخش حفظ ۱۵ جز و حفظ کل قرآن برگزار و داورانی از کرواسی، ترکیه، فرانسه، مقدونیه شمالی و بوسنی و هرزگوین این مسابقات را قضاوت کردند.

«طباخی» مقام نخست مسابقات حفظ کل قرآن کرواسی را بدست آورد

این مسابقات از سوی مشیخه اسلامی (سازمان امور مسلمانان) جمهوری کرواسی، با همکاری وزارت اوقاف و امور اسلامی قطر، مجلس جامعه اسلامی زاگرب، دبیرخانه مسابقات اروپایی حفظ و قرائت قرآن کریم، برگزار شد.

«طباخی» مقام نخست مسابقات حفظ کل قرآن کرواسی را بدست آورد

سینا طباخی از استان آذربایجان شرقی به عنوان نماینده ایران در مسابقات بین‌المللی قرآن کشور کرواسی حضور و جایگاه نخست حفظ کل در این مسابقات را بدست آورد.

نظر شما