شناسهٔ خبر: 49785756 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

اردوی چند روزه نساجی در ساری

تیم نساجی برای برپایی اردوی تدارکاتی امروز راهی ساری می شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش "ورزش سه"، نساجی چند سالی است به بهانه کمبود امکانات تمرینی در قائمشهر و شهرهای اطراف در تهران و در استادیوم کارگران تمرین می کند و البته برای بازی های خانگی راهی قائمشهر می شود که به نظر می رسد این فصل متفاوت باشد. به این خاطر که استادیوم شهید وطنی به منظور کاشت چمن طبیعی؛ چمن مصنوعی اش را از دست داده و اکنون مهیای میزبانی از نساجی نیست. 

 

هدف نساجی از برپایی اردوی تدارکاتی چند روزه در ساری تمرین در استادیوم شهدای این شهر و هم چنین برگزاری بازی دوستانه در این استادیوم است. در صورتی که چمن طبیعی این استادیوم از نظر کادر فنی نساجی قابل قبول باشد این تیم دیدارهای خانگی خود را در این استادیوم برگزار خواهد کرد. در غیر اینصورت چاره ای برای نساجی باقی نمی ماند که استادیوم دیگری را به عنوان میزبان به سازمان لیگ معرفی کند. 

 

ساکت الهامی در شروع تمرینات آماده سازی یکی از شروط تمدید قرارداد خود را تغییر چمن مصنوعی استادیوم شهید وطنی قرار داده بود که این کار در حال انجام است اما اعلام شده این کار تا نیم فصل زمان خواهد برد و بالاجبار نساجی باید در استادیوم دیگری به مصاف حریفان برود. 

 

قرار است نساجی در اردوی مازندران یکی دو بازی دوستانه با تیم های لیگ برتری داشته باشد. از پیکان و فجر سپاسی به عنوان حریفان احتمالی نساجی در این اردوی تدارکاتی نام برده می شود.

برچسب‌ها:

نظر شما