شناسهٔ خبر: 49785411 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایلنا | لینک خبر

واقعیت بارسلونا: کومان سپر محافظ یک دروغ بزرگ

خوزه فلیکس دیاز، خبرنگار مارکا در یک یادداشت در مورد شرایط باشگاه بارسلونا نوشته است.

صاحب‌خبر -

رونالد کومان آن را از همه جا دریافت می‌کند. سزاوار برخی است، و نه برخی دیگر. در حال حاضر، او در مکان مناسب است و به دیگران اجازه می‌دهد تا آرامش بیشتری داشته باشند. یا حداقل از حملاتی که قهرمان ومبلی هر روز متحمل می‌شود، رنج نبرد. او یک سپر محافظ است، مخصوصاً برای کسانی که به زمین می‌روند.

در حالی که این اتفاق می‌افتد، بارسلونا همچنان در دنیایی غیرواقعی زندگی می‌کند که سال‌ها پیش آن را ایجاد کرده بود. مهم نبود - آن‌ها حتی تابستان امسال دوباره به نیمار مراجعه کردند - و کارهایی انجام دادند که با آنچه که اعداد و ارقام می‌گفتند، بسیار دور بود.

اگر شک دارید، به صحبت‌های اخیر اهداف احتمالی بارسلونا نگاه کنید. یا کمی دقیق‌تر شده و به نام‌هایی که برای ایجاد یک واقعیت اختراع شده، نگاه کنید. خروج لیونل مسی یک بررسی واقعی بود. سخت بود، بی رحمانه بود، اما نشان داد بارسلونا روزهای بسیار سختی در پیش دارد.

او میراث بزرگی را پشت سر گذاشت، اما هیچ پولی در جیب آنها نبود. یک سال قبل، بارسلونا می‌توانست "نجات" یابد. اما آن‌ها می‌خواستند به دروغ بزرگ به زندگی خود ادامه دهند. کومان اشتباه کرده است. شاید مربیگری بارسلونا می توانست در یک زمان عالی باشد، اما از روز اول او برای باشگاه و بازیکنانش ایستادگی کرد و اکنون مشخص است که باشگاه همان کار را برای او انجام نمی‌دهد. آن‌ها آنطور که باید به او کمک نمی‌کنند.

خوان لاپورتا هرگز به کومان اعتماد نکرده است و این اشتباه مربی بود. برخلاف هر منطقی، او می‌خواست نشان دهد که او مرد مناسب این شغل است. واقعیت اوضاع نشان داد که تیم مانند سال‌های قبل نیست. اگر آن را نداشته باشید نمی‌توانید تقاضای برتری کنید. این باشگاه برای ایجاد یک تیم رقابتی کار کرده است، اما محدودیت‌های آنها باعث شده تیمی پر از بازیکنان رو به زوال، دیگر بازیکنان سطح دوم و جوانان با استعداد داشته باشد. کومان می‌رود، اما گناهی ندارد. بارسلونا باید با واقعیت موجود خود روبرو شود و این مربی وقتی گفت که "نمی توان در لیگ قهرمانان انتظار معجزه داشت" این را به وضوح بیان کرد.

خوزه فلیکس دیاز - مارکا

نظر شما