شناسهٔ خبر: 49784290 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

جام جهانی فوتسال؛

اسماعیل‌پور: شناخت خوبی از قزاقستان داریم

تهران- ایرنا- بازیکن تیم ملی فوتسال گفت: با قزاقستان خیلی بازی کردیم و شناخت خوبی از این تیم داریم. در حال حاضر منظم‌تر و بهتر شده‌اند؛ امیدوارم با یک بازی منطقی آن‌ها را شکست دهیم.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا، تیم ملی فوتسال کشورمان روز جمعه در چارچوب مرحله یک هشتم نهایی جام جهانی ۲۰۲۱ لیتوانی و در ورزشگاه ویلینیوس آره‌نا به مصاف ازبکستان رفت و در پایان موفق شد به سختی و با نتیجه ۹ بر هشت حریف خود را شکست داده و به یک چهارم نهایی صعود کند. 

تیم ملی فوتسال کشورمان باید روز دوشنبه (پنج مهر) از ساعت ۲۰:۳۰ در ورزشگاه کاوناس آره‌نا و در چارچوب مرحله یک چهارم نهایی به مصاف قزاقستان برود. 

«احمد اسماعیل‌پور» روز یکشنبه در گفت و گو با ایرنا در خصوص دیدار ایران برابر ازبکستان اظهار داشت:‌ در مجموع بازی بدی نبود، اما ازبکستان خیلی خوب ظاهر شد. در حمله خوب و در دفاع آن طوری که باید و شاید نتوانستیم خوب باشیم.

وی ادامه داد: ما باید در تمرینات ضعف دفاعی را بر طرف کنیم تا در بازی بعدی به مشکل بر نخوریم. البته مهم پیروزی در این دیدار بود که خدا را شکر به دست آمد.

گلزن تیم ملی فوتسال در مورد تیم قزاقستان تصریح کرد: بازی این تیم را در همین رقابت‌ها البته نه به صورت کامل، دیدیم. ما با آن‌ها خیلی بازی کردیم و شناخت خوبی از قزاقستان داریم. در حال حاضر تیم‌ آن‌ها منظم‌تر و بهتر شده اما امیدوارم بتوانیم با یک بازی منطقی آن‌ها را شکست بدهیم. 

اسماعیل‌پور درباره تیم‌های اسپانیا و پرتغال که ایران در صورت پیروزی با یکی از این ۲ تیم در نیمه نهایی باید روبرو شود، گفت: بازی به بازی باید فکر کنیم. اول باید قزاقستان را شکست دهیم و بعد به فکر دیگر حریفان باشیم. پرتغال و اسپانیا دو تیم شناخته‌شده در فوتسال جهان هستند اما هیچ چیزی از قبل مشخص نیست. در جام جهانی گذشته برزیل و پرتغال را شکست دادیم و حالا هم باید قدم به قدم پیش برویم.

نظر شما