شناسهٔ خبر: 49784062 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات | لینک خبر

اتصال روستای بورک آباد به شبکه ملی اطلاعات | وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان کرمانشاه از اتصال روستای بورک آباد شهرستان سنقر به شبکه ملی اطلاعات توسط اپراتور ایرانسل خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش روابط عمومی اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان کرمانشاه، شهریار بهنیا مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات کرمانشاه با اشاره به اجرای طرح توسعه شبکه تلفن همراه با نصب و ارتقای تجهیزات مخابراتی در استان، بیان کرد: روستای بورک آباد شهرستان سنقر به اینترنت نسل سوم متصل شده است.

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات کرمانشاه افزود: توجه به حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات در مناطق روستایی می‌تواند در قالب مفهوم توانمندسازی در ابعاد گوناگونی چون آموزش، بهداشت، بازاریابی، درآمد و گردشگری نمایان شود.

وی تصریح کرد: با توجه به دغدغه به‌حق مردم، تلاش می‌کنیم با جانمایی بهینه سایت‌ها، روستاهای اقماری که در مجاورت سایت‌ها هستند، زیر پوشش شبکه ملی اطلاعات قرار گیرند تا شبکه ارتباطی پایدار و باکیفیت در روستا‌ها در دسترس مردم قرار گرفته و بستر آموزش برای دانش‌آموزان وجوانان فراهم شود.

بهنیا گفت: زیرساخت‌های ارتباطی و اینترنتی ارائه شده به روستاها و مناطق محروم از جمله خدمات ارزنده و دستاوردهای وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات در جهت توسعه دولت الکترونیک و ایجاد تسهیلات ارتباطی برای مردم مناطق محروم است.

نظر شما