شناسهٔ خبر: 49783671 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: راه دانا | لینک خبر

وزیر ورزش و جوانان از ما درخواست کار کردن به معنای واقعی داشت؛

مؤمنی: مجیدی با قدرت به کارش در استقلال ادامه می‌دهد/ به‌دنبال جذب بازیکنان جدید مدنظر کادرفنی هستیم

عضو هیأت مدیره باشگاه استقلال گفت: مطمئناً به دنبال افزایش تنش و حاشیه در بدنه باشگاه استقلال نیستیم و دوست داریم که فرهاد مجیدی با قدرت به کارش روی نیمکت تیم ادامه دهد.

صاحب‌خبر -

محمد مؤمنی، عضو جدید هیأت مدیره باشگاه استقلال در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی شبکه اطلاع رسانی راه دانا پیرامون حضورش در کادر مدیریتی آبی‌پوشان پایتخت اظهار داشت: وزیر ورزش و جوانان از ما درخواست و انتظار کار کردن، جلب رضایت هواداران و برطرف کردن نیازهای باشگاه استقلال را داشت که از این راه بشود به مردم بفهمانیم که برای‌شان کار می‌کنیم.

او صحبت‌هایش را این‌گونه ادامه داد: می‌خواهیم به اتمسفر باشگاه استقلال، آرامش تزریق کنیم که این مهم‌ترین هدف ماست. دیگر نباید شاهد اعتراض و نگرانی هواداران باشگاه استقلال باشیم که منجر به تحصن شود.

عضو هیأت مدیره باشگاه استقلال عنوان داشت: این فضای مسموم اخیر باید زدوده شود و باید نیازهای سرمربی تیم فوتبال استقلال را برآورده کنیم. این مهم با هم‌کاری و هم‌یاری پدید می‌آید و در این بین باید از بروز مشکلات و معضلات بیرون از زمین چمن جلوگیری کنیم. تمام امکانات باید به شکل حرفه‌ای و کامل با یک نگاه حرفه‌ای فراهم شود.

مؤمنی در ادامه بیان داشت: مسائل فنی و داخل مستطیل سبز کاملاً به کادرفنی ربط دارد و کادرفنی باید با روش‌های مختلف تاکتیکی و نتایجی که می‌گیرد، نیازهای جوانان و هواداران باشگاه را برطرف کند.

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال درباره تداوم هم‌کاری تیم مدیریتی جدید باشگاه با کادرفنی فعلی و فرهاد مجیدی اذعان داشت: مطمئناً به دنبال افزایش تنش و حاشیه در بدنه باشگاه استقلال نیستیم و دوست داریم که او با قدرت به کارش روی نیمکت تیم ادامه دهد. هیأت مدیره و تیم مدیریتی نیز پشتوانه فرهاد خواهند بود.

او نهایتاً در مورد جذب برخی بازیکنان گفت: بازیکنانی که مدنظر کادرفنی بوده‌اند و جذب نشده‌اند، با عنایت به بودجه باشگاه و نظر تیم فنی و مدیریتی جذب خواهند شد. همه حامی فرهاد مجیدی هستیم و اوست که همه چیز را رقم می‌زند.

انتهای پیام/

نظر شما