شناسهٔ خبر: 49783466 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: برترین‌ها | لینک خبر

سرقت ۱۰۰میلیاردی از خانه‌ای در گیشا

رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ از دستگیری فردی که با همدستی دو تن دیگر اقدام به سرقت هزار میلیارد ریالی از یک خانه در غرب تهران کرده بود، خبر داد.

صاحب‌خبر -

خراسان: رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ از دستگیری فردی که با همدستی دو تن دیگر اقدام به سرقت هزار میلیارد ریالی از یک خانه در غرب تهران کرده بود، خبر داد.

سرهنگ جلیل موقوفه‌ای درباره این پرونده گفت: مدتی قبل خبر وقوع سرقت از خانه‌ای در محله گیشا به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع داده شد که درپی آن ماموران کلانتری ۱۳۷ به محل حادثه مراجعه و تحقیقات خود در این باره را آغاز کردند.

وی ادامه داد: با انجام تحقیقات مشخص شد که سارق یا سارقان با ورود به خانه مال باخته، اقدام به سرقت مقادیر قابل توجهی طلا، جواهر، الماس، دلار و ... کرده اند. به طوری که به گفته مال باخته اشیا و اموال مسروقه نزدیک به هزار میلیارد ریال ارزش داشته است.

رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ گفت: رسیدگی به این موضوع ادامه داشت تا این که مدتی قبل ماموران با سرقت مشابه دیگری در همان محدوده مواجه شدند و همین موضوع احتمال این که سرقت از سوی همان فرد یا افراد انجام شده باشد را قوت بخشید.

در همین زمینه نیز تحقیقات ادامه یافت و سرانجام ماموران در عملیاتی پیچیده و با استفاده از شگردهای خاص پلیسی سرنخ‌هایی از عامل این سرقت را به دست آوردند.

موقوفه‌ای با اشاره به هماهنگی با مقام قضایی برای دستگیری متهم گفت: با دریافت مجوز عملیات این فرد در مخفیگاهش دستگیر و به مقر انتظامی منتقل شد. همچنین مخفیگاه وی نیز مورد بازرسی قرار گرفت که در جریان آن حدود ۱۰ میلیارد ریال طلا و جواهر مسروقه از سرقت دوم در آن محل کشف و ضبط شد.

وی با اشاره به انجام بازجویی از متهم اظهارکرد: متهم در بازجویی های انجام شده به صراحت به جرم خود مبنی بر سرقت هزار میلیارد ریالی و سرقت ۱۰ میلیاردی از خانه‌ای دیگر اعتراف و دو نفر دیگر را نیز به عنوان همدستانش معرفی کرد که این افراد نیز به زودی دستگیر خواهند شد. به گفته رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ تحقیقات در این زمینه ادامه دارد و متهم دستگیر شده نیز با تشکیل پرونده به دادسرا معرفی شده است.

برچسب‌ها:

نظر شما