شناسهٔ خبر: 49783245 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: پارسینه | لینک خبر

پذیرفته‌شدگان کنکور سراسری ۱۴۰۰ برای ثبت‌نام چه کنند؟

اعلام نتایج آزمون سراسری و پذیرش با سوابق تحصیلی دانشگاه آزاد + لینک مشاهده نتایج

نتایج آزمون سراسری و پذیرش با سوابق تحصیلی دانشگاه آزاد اعلام شد؛ و بر اساس اطلاعیه منتشر شده پذیرفته شدگان آن می‌توانند از سه شنبه ۶ مهر ماه بر اساس جدول زمانی اعلام شده برای ثبت نام به صورت مجازی اقدام کنند. جزئیات ثبت نام و لینک سامانه ثبت نام را در ادامه بخوانید.

صاحب‌خبر -

جزئیات اعلام نتایج نهایی انتخاب رشته دوره‌های با آزمون دانشگاه آزاد

پذیرفته شدگان قطعی رشته های با آزمون می‌توانند از ساعت ۱۰ صبح سه‌شنبه ۶ مهر تا پایان روز شنبه ۱۰ مهر با مراجعه به سامانه آموزشیار به آدرس edu.iau.ac.ir و مطابق جدول زمانی اعلام شده، نسبت به ثبت نام خود به صورت مجازی اقدام کنند.

آن دسته از داوطلبانی که نتایج آن‌ها به صورت ذخیره اعلام شده، لازم است از ساعت ۱۴ روز یکشنبه ۴ مهر ماه لغایت ساعت ۲۴ روز شنبه ۱۰ مهرماه با مراجعه به سامانه azmoon.org نسبت به ثبت اعلام آمادگی خود برای ثبت نام به صورت اینترنتی اقدام و رسید دریافت کنند. عدم مراجعه به سامانه فوق در زمان اعلام شده به منزله انصراف از ثبت نام است.

پس از انقضای مهلت ثبت نام پذیرفته شدگان قطعی، زمان و چگونگی ثبت نام ذخیره‌هایی که در موعد مقرر فرم اعلام آمادگی را تکمیل نموده‌اند، اعلام خواهد شد.

پذیرفته شدگان رشته های با آزمون دانشگاه آزاد می‌توانند جهت اطلاع از شرایط و ضوابط ثبت نام به راهنمای ثبت نام که در سامانه این مرکز به آدرس sanjesh.iau.ir قرار گرفته است مراجعه کنند.

داوطلبان می‌توانند جهت ثبت درخواست الکترونیکی به سامانه ticket.azmoon.iau.ac.ir مراجعه و درخواست خود را همراه با مستندات لازم (کارنامه و...) ثبت کنند. این سامانه جایگزین مراجعات حضوری برای ثبت درخواست‌ها است.

داوطلبان در صورت داشتن هرگونه سوال در خصوص آزمون سراسری و دوره‌های بدون آزمون، از طریق تلفن گویا ۰۲۱۴۷۴۳ و یا سیستم پرسش و پاسخ مجازی به آدرس faq.azmoon.iau.ac.ir سوال خود را مطرح کنند.

 

نظر شما