شناسهٔ خبر: 49782994 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

بهروان: شاید نساجی تا نیم‌فصل در ساری بازی کند/ منتظر گزارش سازمان لیگ هستیم

رئیس هیأت فوتبال استان مازندران گفت: احتمال دارد تیم فوتبال نساجی تا نیم‌فصل لیگ برتر در ورزشگاه شهدای ساری میزبان حریفان باشد.

صاحب‌خبر -

غلامرضا بهروان در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس در مورد وضعیت زمین چمن ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر اظهار داشت: قرار است زمین چمن این ورزشگاه طبیعی شود.  قراردادها بسته و پیمانکار هم تعیین شده است اما این کار زمان‌بری است و خیلی سخت و بعید است تا نیم فصل ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر آماده برگزاری مسابقه شود.

وی افزود: وقتی قرار است چمن طبیعی در این ورزشگاه استفاده شود باید زمین زیرورو شود و چمن مرغوب انتخاب و زیرسازی مناسب انجام شود. این زمین و ورزشگاه در اختیار اداره ورزش استان و شرکت توسعه و تجهیز است که آن را در اختیار نساجی قرار داده‌اند.

رئیس هیأت فوتبال استان مازندران با انتقاد از ممنوعیت بازی روی زمین چمن مصنوعی از سوی فدراسیون فوتبال گفت: باید چمن مصنوعی شرایط مناسبی داشته باشد. همان زمین چمن مصنوعی ورزشگاه شهید وطنی هم قابل ترمیم و رفع اشکال بود. دنیا چمن مصنوعی را قبول دارد اما فدراسیون فوتبال اعلام می‌کند بازی روی چمن مصنوعی ممنوع است آن هم در حالیکه هفته پیش پرسپولیس مقابل استقلال تاجیکستان در لیگ قهرمانان آسیا بازی کرد. چمن چه طبیعی و چه مصنوعی باید در شرایط مطلوب باشد.

بهروان در مورد اینکه نساجی تا نیم‌فصل در چه ورزشگاهی میزبان حریفان خواهد بود، گفت: سهیل مهدی مدیر مسابقات سازمان لیگ از ورزشگاه شهدای ساری بازدید کرد. این ورزشگاه یک ورزشگاه استاندارد است اما نیاز به ترمیم دارد. چمن و سکو دارد، نور ورزشگاه هم مناسب است اما اسکوربرد ندارد که می‌تواند اسکوربرد را برای مدتی کرایه کرد. ما اکنون منتظریم تا سازمان لیگ نظرش را در مورد میزبانی نساجی در ورزشگاه شهدای ساری اعلام کند.

وی افزود: مسئولان سازمان لیگ که از این ورزشگاه بازدید کرده‌اند باید به ما گزارش دهند در حال حاضر مدیرکل ورزش جوانان استان ورزشگاه شهدای ساری را برای لیگ برتر و یک ورزشگاه دیگر در ا ستان را برای استفاده از تیم‌های پایه در اختیار نساجی مازندران قرار داده است. احتمال دارد که تیم نساجی تا نیم فصل در ورزشگاه شهدا ساری میزبان حریفان باشد.

انتهای پیام/

نظر شما