شناسهٔ خبر: 49780908 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: اقتصاد نیوز | لینک خبر

آخرین نرخ ارز، طلا، دلار و سکه امروز / آمار کرونا در ایران

در معاملات این هفته قیمت طلا با کاهش همراه بود و در مقابل قیمت سکه و قیمت دلار پیشروی کردند. شاخص کل بورس تهران در پایان معاملات امروز 35 هزار و 600 واحد رشد کرد .

صاحب‌خبر -

به گزارش اقتصادنیوز ،  در  معاملات این هفته قیمت طلا با کاهش همراه بود و در مقابل  قیمت سکه و قیمت دلار  پیشروی کردند.قیمت دلار آمریکا ظهر پنج‌شنبه زیر 27 هزار و 500 تومان قرار داشت. قیمت دلار در شروع معاملات امروز رشد کرد و روی 27 هزار و 680 تومان قرار گرفت. قیمت دلار  در ادامه قدری افت کرد، اما مرز 27 هزار و 500 تومان را از دست نداد. قیمت دلار در آخرین ساعات معاملات امروز 27 هزار و 540 تومان بود.

قیمت سکه هم مسیر دلار آمریکا را دنبال کرد و شاهد روند صعود بود.  قیمت سکه امروز  ۱۱,۸۶۷,۰۰۰ (یازده میلیون و هشتصد و شصت و هفت هزار) تومان نرخ گذاری شد. در مقابل قیمت دلار و قیمت سکه؛   قیمت طلا با کاهش همراه شد.  هر گرم طلا ۱۸ عیار امروز - شنبه ۰۳ مهر ۱۴۰۰ مصادف با ۲۵ سپتامبر ۲۰۲۱ - با کاهش ۱.۲۵ درصدی به ۱,۱۴۱,۹۰۰ (یک میلیون و یکصد و چهل و یک هزار و نهصد ) تومان رسید.

رشد 35 هزار واحدی شاخص بورس

شاخص کل بورس تهران در پایان معاملات امروز 35 هزار و 600 واحد رشد کرد و به عدد یک میلیون و 422 هزار واحد رسید و کانال 1.4 میلیونی را بازپس گرفت.شاخص کل هم‌وزن نیز با رشد 7 هزار و 400 واحدی به 422 هزار و 941 واحد رسید. شاخص فرابورس نیز  20 هزار و 857 واحد را ثبت کرد.نمادهای فولاد ، فملی، فارس، کگل و فارسان بیشترین اثر مثبت را بر  شاخص بورس داشتند. کالا، فسبزوار، آپ سه نمادی بودند که مانع از رشد بیشتر شاخص بورس شدند.ارزش معاملات بورس امروز به حدود  رقم  6 هزار میلیارد تومان رسید و ارزش معاملات فرابورس نیز  18  هزار میلیارد تومان بود.

آمار تعداد مبتلایان، فوتی‌ها و بهبودیافتگان کرونا در ایران

آمار تعداد مبتلایان، فوتی‌ها و بهبودیافتگان کرونا در ایران در ۲۴ ساعت گذشته اعلام شد.از دیروز(جمعه) تا امروز شنبه سوم مهر ماه ۱۴۰۰ و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، ۱۰ هزار و ۸۴۳ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شد که یک هزار و ۵۶۷ نفر از آنها بستری شدند.طی ۲۴ ساعت گذشته، ۲۸۰ بیمار مبتلا به کووید ۱۹ جان خود را از دست دادند و مجموع جان‌باختگان این بیماری در کشور به ۱۱۹ هزار و ۸۲ نفر رسید.در حال حاضر ۲۹ شهر کشور در وضعیت قرمز، ۲۲۴ شهر در وضعیت نارنجی، ۱۶۵ شهر در وضعیت زرد و ۳۰ شهر در وضعیت آبی قرار دارند.

دلار؛ بازیچه برجام/در اکوایران ببینید:

گوینده آزادی خرمشهر در گذشت؟

خبرگزاری صدا و سیما  شب گذشته ساعت21:22 دقیقه اعلام کرد: ارسلان کریمی (محمود کریمی علویجه) گوینده حماسی رادیو در دوران دفاع مقدس به علت بیماری کرونا درگذشت. در خبر صدا و سیما شرحی از فعالیت ها به همراه ویدیو آرشیویی از لحظه اعلام آزادی خرمشهر پخش شد.  خبر درگذشت این گوینده حماسی رادیو مثل بمب در فضای رسانه منفجر شد اما خبرگزاری فارس ساعتی بعد به نقل کریمی اعلام کرد: خدا را شکر به بیماری کرونا مبتلا نیستم، حالم خوب است و زنده ام.کریمی گفته خبر فوتم فقط باعث شده که مدام با من تماس بگیرند و جویای احوالم شوند.

همچنین بخوانید
  • صعود 38 هزار واحدی شاخص در پایان معاملات
  • رشد 1400 واحدی بورس تهران/ روز بد سهامداران خودرویی
  • سقوط سنگین شاخص کل/ بورس یک کانال عقب نشینی کرد
  • افت 7000 واحدی بورس تهران/ استارت منفی شستا

نظر شما