شناسهٔ خبر: 49750491 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایپنا | لینک خبر

مدیر فنی تور دوچرخه سواری ایران - آذربایجان

پرداخت بدهی تور دوچرخه سواری ایران – آذربایجان

مدیر فنی تور دوچرخه سواری ایران – آذربایجان اعلام کرد که بدهی ایران به اتحادیه جهانی پرداخت شد و این تور در مهر ماه سال آینده برگزار می شود.

صاحب‌خبر -

برای ثبت تور بین المللی ایران – آذربایجان در سال ۲۰۲۲، باید بدهی این تور(حدود ۹ هزار یورو) پرداخت می شد و با پرداخت مبلغی که ایران به اتحادیه جهانی بدهکار بود، برگزاری سی‌وپنجمبن دوره تور در مهر ماه سال ۱۴۰۱ در سایت اتحادیه جهانی ثبت شد.

به گزارش ایپنا: رسول هاشم‌کندی مدیر فنی تور، در این مورد بیان کرد: پس از پیگیری‌های متعدد خوشبختانه توانستیم بدهی ارزی به اتحادیه جهانی دوچرخه‌سواری را پرداخت و ان‌شاءالله سال بعد دوره سی‌وپنجم را برگزار کنیم. معتقدم اتفاق بسیار مثبتی با حمایت‌های رشیدی رئیس پیشین فدراسیون و شخص وزیر ورزش که یک چهره کاملا ورزشی است، رقم خورد.

او ادامه داد: در این شرایط برگزاری تور مطمئنا اتفاق بسیار مثبتی برای آذربایجان و ایران خواهد بود که با حمایت‌های مسئولان ورزشی و نماینده محترم تبریز رخ داد. از حمید سجادی وزیر ورزش و جوانان، محمود رشیدی رئیس پیشین فدراسیون دوچرخه‌سواری، غلامرضا نوروزی رئیس فدراسیون پزشکی ورزشی، علیرضا منادی نماینده مجلس، علی نوای باغبان عضو شورای شهر تبریز و اصغر خدایاری به عنوان پیشکسوت و بنیانگذار این تور تشکر کنم که با حمایت‌ و پیگیری‌های مکرر باعث ثبت دوره سی‌وپنجم تور در تقویم اتحادیه جهانی شدند.

نظر شما