شناسهٔ خبر: 49744308 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: خبرنامه دانشجویان ایران | لینک خبر

تمدید مهلت ثبت نام وام ودیعه مسکن

پیشنهاد تمدید ثبت‌نام وام ودیعه مسکن تا آذرماه در کارگروه ستاد ملی مقابله با کرونا مورد تایید قرار گرفته و در جلسه بعدی این ستاد تصویب می‌شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران» به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، روز گذشته با پایان یافتن  زمان تعیین شده برای ثبت نام در سامانه وام ودیعه مسکن ، اخباری مبنی بر تمدید نشدن این مهلت هم منتشر شد بنابراین متقاضیان دریافت این وام سعی بر ثبت نام در مهلت باقی مانده تا پایان روز داشتند اما سامانه با اختلالاتی مواجه بود و بسیاری از متقاضیان موفق به ثبت نام نشدند.

طبق مصوبه ستاد ملی مقابله با کرونا مهلت ثبت‌نام برای متقاضیان وام ودیعه مسکن تا پایان شهریور ماه بوده، اما وزارت راه و شهرسازی پیشنهاد تمدید مهلت ثبت‌نام برای متقاضیان را تا آذر ماه داده بود که هنوز به تصویب نرسیده است.

در این خصوص محمودزاده  معاون وزیر راه و شهرسازی  تصریح کرد: شنبه هفته آینده تمدید ثبت نام وام ودیعه مسکن تا آذر ماه در جلسه ستاد ملی مقابله با کرونا بررسی خواهد شد و البته در این بین مستاجران نگران تمدید مهلت ثبت نام نباشند.

این مقام مسئول بیان کرد: در صورتی‌ که این مصوبه به تصویب برسد، مجدداً سایت در دسترس قرار خواهد گرفت. در زمان تمدید ثبت نام مجدد وام ودیعه مسکن برای متقاضیانی که در نیمه دوم امسال قرارداد منعقد کنند، تمهیداتی را در نظر گرفته ایم.

امروز نیز اصلانی مدیرکل دفتر اقتصاد مسکن وزارت راه و شهرسازی در این خصوص تصریح کرد:  پیشنهاد تمدید این مهلت در کارگروه مرتبط ستاد ملی مقابله با کرونا مورد تایید قرار گرفت و مقرر شد در جلسه آتی این ستاد تمدید مهلت ثبت نام مستاجران در سامانه تسیهلات ودیعه مسکن وزارت راه و شهرسازی تصویب شود.

او گفت: بر اساس جزئیات پیشنهاد وزارت راه و شهرسازی، مهلت تمدید ثبت نام در سامانه تسهیلات ودیعه مسکن تا  آذر ۱۴۰۰ در نظر گرفته شده است.

نظر شما