شناسهٔ خبر: 49736756 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

نواخته شدن زنگ شکوفه‌ها در مدارس کرمانشاه

جشن شکوفه‌ها به مناسبت آغاز سال تحصیلی جدید با حضور دانش‌آموزان کلاس اول و مسئولان استان در دبستان شاهد" محمد زنگنه" شهر کرمانشاه آغاز شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، مجید یزدان پناه مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمانشاه در مراسم جشن شکوفه‌ها با اشاره به اهمیت بالای آموزش حضوری برای دانش آموزان پایه اول ابتدایی گفت: تصمیم گیری برای نحوه برگزاری کلاس‌های درسی ذیل تصمیم گیری تصمیم ستاد ملی مقابله با کرونا، با شورای مدارس متشکل از مدیر مدرسه معلمان و انجمن اولیا که منتخب والدین دانش آموزان مدرسه است.

او با بیان اینکه حفظ سلامت دانش آموزان برای آموزش و پرورش با اهمیت‌تر از آموزش آن‌ها است به والدین و شورای مدارس ابتدایی پیشنهاد کرد: اجازه دهند کلاس‌های اول ابتدایی به خاطر اهمیت به سزای پایه خواندن و نوشتن دانش آموزان برای سال‌های تحصیلی حد المقدور در هفته ۲ روز با تعداد کمی از دانش آموزان به صورت نوبتی حضوری برگزار شود.

او در ادامه بیان داشت: برای همه مدارس مواد بهداشتی و ضد عفونی خریداری و در اختیار مدیران و معلمان گذاشته شده، معلمان و کارکنان مدارس ۲ دُز واکسن کرونا را تزریق کردند و همچنین دانش آموزان در حال دریافت واکسن هستند.

یزدان پناه تاکید کرد: رانندگان سرویس‌های مدارس حتما باید کارت واکسیناسیون ۲ دُز داشته باشند و مجموعه این عوامل همه نشان می‌دهد کم کم و به تدریج باید مدارس حضوری برگزار شود و جای نگرانی برای والدین نباشد.

یزدان پناه گفت: بستر اصلی آموزش در سال تحصیلی ۱۴۰۰- ۱۴۰۱ تا آبان ماه همچنان شبکه شاد است چه دانش آموزان حضوری بیایند و چه غیر حضوری کلاس درس‌های مجازی و شاد سر جا خودش برقرار می‌شود.

گفتنی است:آیین جشن "شکوفه‌ها و غنچه ها" با حضور تعداد کمی از دانش آموزان ۲ کلاس اول ابتدایی مدرسه شاهد محمد زنگنه به صورت نمادین و با رعایت کامل فاصله گذاری اجتماعی و شیوه نامه های بهداشتی مانند ماسک و مواد ضد عفونی برگزار شد.

انتهای پیام/ق

نظر شما