شناسهٔ خبر: 49736651 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: دیدبان ایران | لینک خبر

عضو هیات مدیره تیم آبی ها را را ترک می کند/ افشاگری پرویز مظلومی از اتفاقات عجیب استقلال در دُبی

شنیده شده است که پرویز مظلومی به زودی از هیات مدیره استقلال خداحافظی می کند این در حالی است که سرمربی سابق آبی ها چهارشنبه ۲ تیر ۱۴۰۰ به عنوان عضو هیات مدیره استقلال انتخاب شده بود. ظاهراً این خداحافظی هم قرار است با افشاگری همراه باشد. پرویز مظلومی را باید جعبه سیاه اردوی استقلالی‌ها در دُبی دانست که ظاهرا گزارش مبسوطی هم از اتفاقات پیش از بازی با الهلال عربستان تهیه کرده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش سایت دیده بان ایران؛ شنیده شده است که پرویز مظلومی به زودی از هیات مدیره استقلال خداحافظی می کند این در حالی است که سرمربی سابق آبی ها چهارشنبه ۲ تیر ۱۴۰۰ به عنوان عضو هیات مدیره استقلال انتخاب شده بود. ظاهراً این خداحافظی هم قرار است با افشاگری همراه باشد.

پرویز مظلومی را باید جعبه سیاه اردوی استقلالی‌ها در دُبی دانست که ظاهرا گزارش مبسوطی هم از اتفاقات پیش از بازی با الهلال عربستان تهیه کرده است.

شنیدیم عضو شناخته شده هیئت مدیره باشگاه استقلال و سرمربی پیشین این تیم گزارش کامل خود از وقایع حاشیه‌ای امارات را به وزارت ورزش و جوانان تسلیم کرده است. گویا این گزارش تکان دهنده به معنای پایان کار برخی افراد در تیم استقلال باشد.

پرویز مظلومی در حال خروج از فرودگاه بود که ناگهان یکی از هواداران استقلال که خیلی عصبی به نظر می‌رسید به سمت او که عضو هیئت مدیره استقلال است رفت و با صدای بلند پرخاش کرد.

این هوادار می‌گفت: «آقای مظلومی چه زمانی از استقلال می‌روی؟! حیف از برادرت که به استقلال تعصب داشت و ...»

پرویز مظلومی هم واکنش خاصی نشان نداد و فقط با تکان دادن سر خود این طور وانمود کرد که به زودی از استقلال خواهد رفت.

حالا شنیده می‌شود مظلومی گزارش خود را به وزارت ورزش تسلیم کرده که حاوی موارد عجیب و غریبی بوده است!

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

نظر شما