شناسهٔ خبر: 49735777 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

۲۴۴ دانشجوی کردستانی در پویش مجاهدین واکسیناسیون ثبت‌نام کردند

سنندج – ایرنا - معاون دانشجویی و فرهنگی دانشگاه علوم پزشکی کردستان گفت: ۲۴۴ دانشجوی فعال کانون‌های فرهنگی، انجمن علمی، تشکل‌ها، همتایاران سلامت و شورای صنفی این دانشگاه در طرح مجاهدین واکسیناسیون ثبت‌نام کردند.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا،  دکتر محمد باقر خادم عرفان روز پنجشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: با توجه به لزوم تسریع واکسیناسیون و نیاز به افراد بیشتر برای تزریق واکسن کووید ۱۹، طرح مجاهدین واکسیناسیون ویژه دانشجویان علوم پزشکی اجرایی شد.

وی با بیان اینکه این طرح با هدف استفاده از ظرفیت دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی در تزریق واکسن کووید ۱۹ با استفاده از سامانه مجاهدین واکسیناسیون آغاز شده است، افزود: دانشجویان توانمند در صورت تمایل می‌توانند به آدرس https://kanoonf.behdasht.gov.ir/vaccine  مراجعه کرده و برای تزریق واکسن کرونا به کادر بهداشت کمک کنند.

معاون دانشجویی و فرهنگی دانشگاه علوم پزشکی کردستان یادآور شد: طرح مجاهدین واکسیناسیون با هدف یاری رساندن به اقشار مختلف مردم ایجاد شده است و با توجه به فرایند ثبت نام از ابتدای هفته تاکنون میزان ثبت نام کنندگان ۱۷ درصد افزایش یافته و به ۲۴۴ نفر رسیده است.

خادم عرفان تاکید کرد: به دلیل استقبال دانشجویان داوطلب، ساماندهی و تعیین زمان آموزش و توزیع نیروهای داوطلب در حال بررسی است.

در شبانه روز منتهی به روز چهارشنبه ۳۱ شهریور، ۳۸۰بیمار جدید مبتلا به کرونا در کردستان شناسایی و ۹ نفر جان باختند. در حال حاضر ۹۳۹ بیمار کرونایی در بیمارستان های استان بستری هستند که حال ۸۸ نفر آنان وخیم است. 

کرونا از اسفند ۱۳۹۸ تاکنون در کردستان یک هزار و ۶۰۶ قربانی داشته است.

نظر شما