شناسهٔ خبر: 49733540 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: راه دانا | لینک خبر

پدر اولین شهید مدافع سلامت البرز:

مدافعان سلامت در البرز، جهادگران خط مقدم مبارزه با کرونا هستند

حمید پیران گفت: مدافعان سلامت، جهادگران خط مقدم مبارزه با کرونا هستند و فقط مردم می توانند با رعایت پروتکل های بهداشتی و پرهیز از هرگونه تجمعی زحمات این عزیزان را ارج نهند.

صاحب‌خبر -

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ پدر اولین شهید مدافع سلامت استان البرز در افتتاح بزرگترین مرکز واکسیناسیون استان البرز در گفتگو با خبرنگار "تیتریک" گفت: از همه دست اندرکاران و به ویژه بسیجیان و کادر درمان که زحمات فراوانی در این ۱ سال و ۷ ماه کشیده اند و از تمامی مسئولین استان، شهر کرج و سپاه امام حسین(ع) تشکر می کنم.

حمید پیران ادامه داد: دست همه عزیزان بسیجی که در راه اندازی این مرکز تلاش کردند، می بوسم.
 
وی افزود: امیدوارم مردم عزیز قدر زحمات این عزیزان را بدانند و نکات بهداشتی را رعایت کنند تا هرچه سریعتر این بیماری از کشور رخت ببندد و سلامتی مردم به آن ها بازگردد.
 
پدر شهید مدافع سلامت تصریح کرد:جوانان این مملکت در هر برهه ای وظیفه انقلابی خود را به هر نحوی انجام دادند یک روز دفاع مقدس و روزی بحث سیل و زلزله بود، روزی بحث دفاع از حرم و روزی هم بحث مبارزه با این ویروس منحوس است .
 
پیران گفت:مردم عزیز همواره قدردان زحمات این عزیزان در بحث دفاع مقدس، سیل و زلزله و چه در بحث دفاع از حرم و کادر درمان بوده اند و جوانان این مملکت وظیفه خود را در همه عرصه ها انجام داده اند.
 
وی بیان کرد: جوانان همیشه پای کار انقلاب بوده اند و انقلاب؛ به پشت گرمی، توان و تلاش این جوانان دلگرم بوده است کشور اگر موفقیتی کسب کرده مرهون رشادت ها و تلاش جوانان و به همت و مدد مسئولین بوده است.
 
این پدر شهید مدافع سلامت در خاتمه تصریح کرد: مدافعان سلامت، جهادگران خط مقدم مبارزه با کرونا هستند و فقط مردم می توانند با رعایت پروتکل های بهداشتی و پرهیز از هرگونه تجمعی زحمات این عزیزان را ارج نهند.
 
 
انتهای پیام/

نظر شما